Сервісні центри МВС – державні установи, візит до яких завжди пов’язаний з дотриманням низки формальностей, бюрократичних нюансів та черг. Про деякі з них краще знати заздалегідь.
Перш за все необхідно визначитись з послугою, яку бажаєте отримати в сервісному центрі МВС та підготувати відповідний пакет документів. З їхнім переліком можливо ознайомитись на сайті в розділі “Послуги”. Серед головних документів для отримання державних послуг – паспорт з відміткою про місце реєстрації та реєстраційний номер облікової картки платника податків.
Читайте також: Як працює нова система черги у сервісних центрах МВС: відео
Перед зверненням до сервісного центру МВС необхідно здійснити реєстрацію для отримання послуг. Це можливо зробити онлайн на сайті через Е-запис на 21 день вперед. Далі авторизуватись та обрати зручний територіальний підрозділ. Послуги надаються за принципом екстериторіальності, тобто незалежно від місця “прописки”. Також громадяни можуть зареєструватись через термінал, який розташований в сервісному центрі МВС та в цей день отримати послугу.
Територіальні сервісні центри МВС, які надають послуги, працюють за таким графіком:
За послуги можливо сплатити перед зверненням до сервісного центру МВС онлайн. Реквізити доступні за посиланням. Також здійснити оплату можливо безпосередньо у відділенні банківської установи, що працює в приміщенні сервісного центру МВС.
Перед візитом до сервісного центру МВС варто ознайомитись з актуальною інформацією щодо надання послуг. Вона розміщена та постійно оновлюється на офіційних ресурсах.