Стовпчик термометра після тридцятиградусної спеки падає раптом до 4 – 7 С, і ми розгублені стоїмо перед шафою з одягом: нічого до такої прохолоди не готово. А як воно – пережити такі перепади автомобілю?
Взагалі-то, справному автомобілю ані різкі, ані плавні похолодання не страшні. Але ж, нажаль, на новій техніці їздять не усі, тож власникам вживаних авто є про що поговорити.
Перше похолодання часом трапляється задовго до настання справжніх холодів. Власникам немолодих машин варто пам’ятати про такий сюрприз
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Осінь: чому в дощ трапляється багато ДТП
Так, певні негаразди технічного характеру при зниженні температури можуть трапитися. Але перші осінні похолодання – також сигнал пересічному автомобілістові про те, що треба виконати деякі процедури. Поговоримо про перше і про друге.
Запотівання вікон – одна з найголовніших проблем холодного сезону для автомобіліста. Тож машина має бути готовою до неї
Отже, якщо ви побачили на градуснику за вікном падіння літньої температури на десяток градусів (а краще – за день до того), вам треба:
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Навіщо потрібно перевіряти систему охолодження
Найбільш відповідальні автовласники купують нові склоочисники щосезону, і за великим рахунком, вони праві: від щіток залежить безпека руху
Власне, перелік завдань, які постають перед вдумливим автомобілістом напередодні зимового сезону, набагато ширше. Тож перше похолодання має стати як мінімум першим дзвіночком з цього приводу. Зазначимо, що автомобіль у доброму технічному стані вимагає менших клопотів щодо підготовки до зими.
Якщо на постійне підтримання немолодої машини в ідеальному стані немає коштів або часу, зробіть інакше. Заведіть у бардачку невеличкий блокнотик, куди будете записувати усі дрібні негаразди, які помічаєте у технічному стані вашої машини. І тоді вже в міру появи коштів або із насування холодів будете почергово виправляти ті проблеми, які мають активізуватися саме у певну погоду – холодну, дощову тощо.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В Україну приходить похолодання: як їздити містом в негоду