В Україні триває друга активна фаза пільгового розмитнення "євроблях". У скільки насправді обходиться пільгове розмитнення і які марки та моделі стоять у черзі на українську реєстрацію в перших рядах.
За словами експертів, вартість легалізації “євробляхи” приблизно дорівнює вартості самого нерозмитненого автомобіля. Тобто у більшості випадків за отримання українських документів на авто доводиться заплатити близько $2000.
Читайте також: Калькулятор розмитнення "євроблях": як легалізувати авто на єврономерах
Лідирує в списку Volkswagen Passat В5 2000 року, який по праву вважається "класичною євробляхою”. Кожен п'ятий авто на єврономерах з усіх розмитнених в Україні - саме ця модель з польською реєстрацією, що працює на дизелі і обсягом двигуна 1.9. Процедура легалізації такого автомобіля обійдеться в 54 347 грн.
Додатково доведеться заплатити 16 645 грн за такі послуги:
Volkswagen Passat
Друге місце за популярністю серед українців розділили Audi A6 і Volkswagen Golf 4. Ці машини завоювали до себе прихильність завдяки оптимальному співвідношенню ціни і якості.
AUDI ввозили в основному 2000 року, з дизельним двигуном об'ємом 2.5. Загальна сума на розмитнення такого автомобіля складе 55 305 грн.
Ще в 16 645 грн обійдуться наступні послуги:
Трохи менше попит на розмитнення BMW 5 2000 року з бензиновим двигуном об'ємом 2.0, хоча все так же стабільний: мінімум по три машини в день даної моделі проходять через українську митницю. Бюджет легалізації такого авто складе 51 472 грн.
І додатково 16 645 грн підуть на наступні платежі:
Замикають п'ятірку лідерів Opel Zafira і Opel Vectra 2000 року зі дизельними двигунами 2.0. Сума всього розмитнення на обидві моделі ідентична - 55 305 грн.
Додаткові 16 645 грн підуть на:
Opel Vectra