Близько три чверті автомобілів, проданих в Україні за перше півріччя 2018 року, мають класичні кольори.
За шість місяців українці придбали 39,5 тис. нових легкових автомобілів. Частіше всього вони вони були пофарбовані у білий, сірий чи чорний кольори.
Найбільш ходовим кольором півріччя став білий. Понад 30% всіх нових автомобілів, які пройшли реєстрацію з січня по червень, були білими.
У білої масті лідером продажів стала модель Renault Duster – 659 шт.
Близько чверті реалізованих автомобілів – авто, пофарбовані в сірий колір. У цьому кольорі домінував автомобіль Audi A3.
Сірим Audi A3 віддали перевагу 374 автомобіліста.
Третім за популярністю кольором став чорний. На автомобілі улюбленого кольору Генрі Форда прийшлося 16% ринку нових легковиків.
Лідером в чорному кольорі стала модель Toyota Camry – 650 шт.
Синій колір обрали 9% покупців і це четверта позиція в перевагах українців.
Найбільше синіх авто були моделі Volkswagen Golf – 230 шт.
Замикає п’ятірку лідерів коричневий, в який були пофарбовані 8% реалізованих нових машин.
У цьому кольорі найбільшим попитом користувався Nissan Qashqai – 127 шт.
Нагадаємо, що деякі нові автомобілі можуть покинути український ринок.