Обслуговування в теперішніх сервісних центрах МВС значно краще, ніж в колишніх МРЕВ. Та "нема межі досконалості" – за допомогою програми "Таємний клієнт" якість надання послуг постійно відслідковується з метою покращення.
З березня проект "Таємний клієнт" в сервісних центрах МВС стартував по всій країні. Прийняти участь у ньому може будь-який клієнт сервісного центру. Для цього потрібно лише заповнити відповідну анкету що розміщена на сайті.
Читайте також: В Україну повертається корупційний техогляд: названа дата
"Відгуки таємних клієнтів допомагають нам побачити роботу сервісних центрів МВС вашими очима та змінюватися, стаючи краще щодня", кажуть в Головному сервісному центрі МВС. Результати програми згодом впорядковуються та виливаються у цілком конкретні та максимально об'єктивні рекомендації.