У новому звіті Nikkei Asia стверджується, що два японські автовиробники випустять другу модель з електроприводом, і так, це теж буде кросовер. Повідомляється, що виробництво почнеться в січні 2026 року.
У той час як bZ4X і Solterra виготовляються Toyota на її фабриці в Айті, очікується, що безіменна модель зійде з конвеєра на заводі Subaru в Ядзімі. Новий EV не буде розроблятися з нуля, оскільки він запозичить деталі з електричних SUV, які вже продаються. Це прискорить розвиток і скоротить витрати. Мета полягає в тому, щоб робити від 15 000 до 20 000 одиниць щомісяця.
Читайте також: Продажі Toyota GR86 у п’ять разів більші за Subaru BRZ
Новий дует EV нібито буде націлений на Північну Америку, Європу та Японію, але також може продаватися на інших ринках. Незрозуміло, чи будуть дві моделі дешевшими за bZX і Solterra, вартість яких у США стартує від 44 465 доларів США та 46 340 доларів відповідно.
Якщо вам цікаво, як продаються існуючі електромобілі, Toyota реалізувала 13 577 bZ4X до вересня в США. Протягом перших дев'яти місяців року Solterra була значно менш популярною – 9 137 одиниць. Дивлячись на конкурентів, Hyundai продав 30 318 Ioniq 5. З 15 985 кросоверами Kia EV6 також перевершив дві моделі з Японії. Honda Prologue розійшлась тиражом 14 179 одиниць до вересня поточного року.
Раніше цього року Toyota і Subaru оголосили, що працюватимуть над трьома додатковими електромобілями, крім bZ4X/Solterra. Подібно до нової моделі обох брендів, яка вийде у 2026 році, дві інші також будуть кросоверами. Якщо виробництво нового електромобіля дійсно почнеться в січні 2026 року, офіційні презентації від Toyota і Subaru мають відбутися в другій половині наступного року.
Тим часом автовиробники продовжуватимуть розвивати двигуни внутрішнього згоряння. Кілька місяців тому відбулася спільна конференція, в якій також брала участь Mazda, під час якої було оголошено про нові та вдосконалені ДВС.