Електричний транспорт немов би створений для розвідників – його не чути, він має високу швидкість, достатню потужність, може їздити поза дорогами та не "світиться" в приладах нічного бачення.
Багато з військових експертів кажуть, що ця війна – логістична. Тобто хто краще організує транспортування техніки та військових, у того й перевага. У ЗСУ переваг більше, бо ми на своїй землі, де допомагає кожен камінчик. Не говорячи про людей чи приватний бізнес. Наприклад, тернопільський виробник електробайків Eleek створив для армії не лише спеціальну версію електровелосипеда, але й виготовляє потужні "павербанки" для армії.
Також у тему тест-драйв багі для української армії
Сергій Волощенко протестував "армійську" версію електробайка Eleek Atom. Він дещо потужніший за цивільний, однак має певні спрощення. Наприклад, відсутні допоміжні педалі. Натомість характеристики байка дуже серйозні – він має запас ходу в 150 км на шосе та 100 км – на бедоріжжі. Це дуже багато (порівняно з запасом ходу першого Nissan Leaf), а для розвідника допомагає виконати кілька секретних завдань.
Реквізити для допомоги на виготовлення електробайків для ЗСУ:
Гривня:
Гривнева карта ПриватБанк:
Currency: USD
Currency: EURO
https://wise.com/ and PayPal
USD and EURO