Варшава оговтується від нічної зливи, що вночі 20 серпня затопила низку столичних вулиць й тунелів: змиті у потоках води легкові автомобілі вимокли добряче.
Найбільше дісталося трасі S8, що наскрізь перетинає Варшаву. Не можна було проїхати й з S2 у бік столиці. Дісталося також тунелям. Про це розповідають місцеві ресурси, зокрема wiadomosci.onet.pl.
У Варшаві ніколи не було такого сильного дощу за всю історію вимірювань, які проводяться з 1945 року. За даними IMWM, в Окенці за 24 години випало 93,8 мм опадів. Попередній рекорд становив 75,8 мм і був встановлений 31 липня 2011 року.
Читайте також Чим небезпечний потопельник: проблеми з електрикою
Ще сильніша злива пройшла над Білянами, де загальна кількість опадів за день досягла 119,5 мм, попередній рекорд становив 69 мм. Стільки опадів у столиці випадає в середньому за два місяці.
Звісно, не всім автівкам вдало обійдеться цей потоп, а якщо й підсохнуть, то їх робота надалі уже буде сумнівна. Саме тому власники так званих потопельників постараються отримати компенсації на ремонт від страхових компаній та хутенько позбутися таких машин.
Здебільшого подібні автівки потрапляють на ринок та збуваються через інтернет-платформи продажу без афішування історій з підтопленням. Українські покупці винятком у придбанні цих автівок не будуть.
Придбання можливе як безпосередньо в Польщі, так і у перекупників на території України, котрі взагалі про "підмочену" репутацію машин не обмовляться. Різноманітні "болячки" автівок з часом почнуть проявлятися. І їх буде чимало.
Отож, щоб не вляпатися у низку проблем, варто згадати кілька секретів, що допоможуть виявити подібні авто при візуальному огляді та діагностиці.
До речі 11 порад, як розпізнати авто-потопельник
Експерти схиляються до думки, що такі автомобілі купувати не варто навіть за умови дармової ціни. Це своєрідна пастка, оскільки потім доведеться працювати на постійні ремонти машини. І головне: жоден досвідчений механік не в змозі гарантувати безпечну поведінку такої машини десь на трасі.