Гібридний дизель-електричний Volkswagen XL1 повністю на ходу, його витрата пального становить всього 1 літр на 100 км шляху. Але ще більш цікаво те, як власник зберіг його у первозданному вигляді.
Британський аукціон Pistonheads виставив на продаж унікальний автомобіль. Це концептуальний, але повністю робочий гібрид, в стані нового автомобіля.
Цей Volkswagen XL1 був випущений у 2015 році під номером 148 з двохсот, він показаний на 150 виставках та автосалонах, самостійно проїхав 12 500 миль (понад 20 тисяч км). Теперішній власник зберіг та обслуговував його таким чином, що машині хоч зараз на чергову виставку – але й можна й в дорогу.
Також цікаво Volkswagen зробив дивне авто з седана та пікапа
Втім, власник настільки переймається оригінальністю та збереженістю машини, що дозволяє сідати в неї лише через певний ритуал:
Чесно кажучи, при такому підході навіть дивно, що він продає це авто. Адже де гарантія, що наступний покупець буде відноситись до нього аналогічно?
На ринку автозапчастин існує сотні чи тисячі виробників та торгових марок. Більшість з них спеціалізується на певних типах деталей, тож запам'ятати усі неможливо. В німецького концерну Bosch - найбільший перелік автозапчастин та бездоганна репутація. Тож при виборі автомобільних деталей варто обирати саме Bosch.
Рекламна інформація
Насправді це не єдиний автомобіль, випущений концерном. Однак справді унікальний. Вважається, що Volkswagen вклав у цей проєкт понад мільярд євро, а в 2013 році оголосив, що випустить обмежену серію з 250 автомобілів для Європи. З них 50 компанія залишила собі, а 200 продала клієнтам за ціною 111 000 євро кожен. Непогано, якщо врахувати, що собівартість для VW склала 5 мільйонів євро за автомобіль!
Звісно, охочих виявилось більше, тому VW провів жеребкування, і той, хто виграв, мав одразу внести депозит у розмірі 20 000 євро.
Зараз за ідеально збережений автомобіль власник починає торги від позначки £69 950, тож це значно дешевше, ніж початкова ціна. Враховуючи ексклюзивність та технічний і візуальний стан цього авто, він коштує значно більше.