За перші два місяці року ринок ЄС досяг майже 1,6 мільйона нових зареєстрованих авто, що на 11,4% більше, ніж за аналогічний період 2022 року.
В ЄС продовжує зростати попит на нові авто, особливо на електричні. Так, лютневі реєстрації нових легковиків в ЄС збільшились на 11,5%, до 802 763 од., повідомляє АСЕА.
Більшість ринків країн Євросоюзу продемонстрували значне зростання, в тому числі чотири найбільші, серед яких найкращу динаміку показали Іспанія та Італія (+19,2% і +17,4% відповідно).
Також цікаво український автопарк постарішав
У лютому найкраща динаміка в сегменті електромобілів (BEV), реєстрації яких збільшились на 39,7% до 97300 авто. Таким чином, їх частка на ринку нових легковиків збільшилась до 12,1%, проти 9,7% у лютому 2022 року.
За винятком Чехії (-3,2%) і Словаччини (-28,2%), всі ринки в регіоні сприяли цьому зростанню з двозначним і тризначним відсотковим приростом, включаючи три найбільші: Німеччина (+14,7%), Франція (+45,7%) і Нідерланди (+88,9%).
Нова шина SportContact 7 від Continental призначена для динамічних, але безпечних поїздок потужними автомобілями на сухих та мокрих дорогах. Вона забезпечує найкраще зчеплення під час поворотів та максимальне задоволення від водіння.
Рекламна інформація
Також лютий був вдалим місяцем для гібридів (HEV) - продажі зросли на 22,3% до 204883 одиниць. Це зростання значною мірою було забезпечено двозначним зростанням на чотирьох ключових ринках регіону: Іспанії (+31,8%), Франції (+24,6%), Німеччини (+24,2%) та Італії (+23,9%). У результаті частка ринку HEV досягла 25,5% порівняно з 23,3% у лютому 2022 року.
Водночас реєстрація гібридних транспортних засобів, що підключаються до електромережі (PHEV), зменшилася на 7,4% до 57569 проданих авто. Це падіння відбулося в основному через значне зниження продажів у Німеччині (-44,8%), де у 2022 році було припинено надання субсидій на PHEV.
Реєстрації нових бензинових автомобілів збільшились на 11,1%, а їх частка ринку склала 36,9%, що відповідає частці, зафіксованій торік. Сприяли цьому зростанню Іспанія (+19,0%), Італія (+16,3%), Німеччина (+8,9%) і Франція (+7,7%).
Водночас ринок дизельних автомобілів в ЄС продовжив падати (-8,4%), незважаючи на зростання на деяких ринках Центральної Європи, таких як Польща (+18,9%) і Чехія (+12,4%), а також в Італії (+2,2%).