Контроль перевантаження хочуть зробити повністю автоматичним і виключити людський фактор.
“Збереження доріг від руйнування вантажівками – одне з ключових завдань, яке перед нами поставив Президент. Для цього необхідно переходити на систему автоматичної фіксації порушень ГВК”, - вважає міністр інфраструктури Владислав Криклій.
Читайте також: Верховна Рада підтримала збільшення штрафів за перевантажені фури
У співпраці з Укртрансбезпекою та Галузевим центром цифровізації і кібербезпеки впроваджується єдина система контролю зважування – Weigh Control System, яка:
“Наша головна мета- повна цифровізація усіх процесів і виключення людського фактора”, - розповідає Владислав Криклій.
Зараз в ЦОД облаштовано 30 робочих місць, запущено прототипну систему збору та накопичення даних із зон контролю ГВК (WiM), проходить навчання інспекторів на новому програмному забезпеченні.
Паралельно з цим продовжується влаштування майже 50-ти сучасних WiM-комплексів (“Зважування у русі”). 20 WiM вже встановлено Укрінфрапроектом, 14 – Укравтодором, роботи щодо решти будуть завершені у січні. У планах на 2021-й - збільшити їх кількість мінімум вдвічі.
На думку міністра для повноцінного запуску автоматичної системи ГВК потрібно прийняття Верховною Радою законопроєктів 3742 і 3743, які: