Які автомобільні системи найбільше дратують водіїв

30 серпня 2019

Консалтингова компанія JD Power провела опитування серед 20 тисяч американців, розпитавши їх про системах безпеки. Питання стосувалися 38 різних «асистентів», багато хто з яких, як з'ясувалося, тільки дратують автомобілістів.

Зокрема, найбільша кількість скарг стосувалося системи утримання автомобіля в смузі руху. 21% водіїв охарактеризували її як "занадто нав'язливу", а 61% респондентів зізналися, що і зовсім відключили її. Ще 20% водіїв заявили, що не знаходять електронні асистенти дратівливими, проте все ж вважають за краще їх деактивувати.

Читайте також: На яких авто їздять українські міністри: фото

Крістін Колоджей, глава відділу досліджень взаємодії водіїв та взаємодії людини з автомобілями в JD Power, заявила, що електронні асистенти "можуть бути сприйняті деякими водіями, як докучливі батьки". "Ніхто не хоче, щоб їм постійно говорили, що вони їдуть неправильно", - пояснила вона.

Згідно з дослідженням, загальна задоволеність технологіями нових автомобілів коливається в широкому діапазоні. Наприклад, Kia Stinger 2019 року набрав 834 бали з 1000, а середня оцінка 250 вивчених автомобілів склала 781 бал. У Топ потрапили Hyundai Kona, Toyota C-HR, Kia Forte, Chevrolet Blazer, Ford Expedition і Porsche Cayenne, системи яких дратують їх власників в меншій мірі.

Аналітики виявили тенденцію: ставлення автомобілістів до допоміжних систем змінюється в залежності від віку. Ті американці, які десятиліттями водили машини без "розумних" асистентів, цілком можуть обходитися і без них. Однак більш молоде покоління вважає такі системи невід'ємною частиною машини і багато в чому покладається саме на них, а не на свої навички - наприклад, довіряє "помічнику" при парковці.

Також цікаво: В Україні хочуть зробити платні дороги для вантажівок