Автомобіль - не розкіш, а лише засіб пересування. Тож він не повинен коштувати дорого. А що на чотирьох колесах в Україні можна купити за ціною смартфона?
Найдешевші автомобілі в оголошеннях України — це суміш старих радянських моделей (якими автопарк наповнювався через закриті кордони) та бюджетних легковиків іноземного виробництва, що почали прибувати до нас у 90-х роках минулого століття, стверджують в Інституті досліджень авторинку.
Такі авто, як правило, купуються через обмежений бюджет або для специфічних цілей. Зрозуміло, що в умовах відсутності доступного фінансування та загального (низького) рівня купівельної спроможності українців, часто і такі найдешевші варіанти стають першим кроком на шляху до мобільності. Втім, зважаючи на їх зрілий вік та величезні пробіги (тобто вичерпаний ресурс), слід проявити максимальну пильність при виборі легковиків у такому бюджеті. А краще розглянути нехай дорожчі, та все ж меншого віку автомобілі.
Також цікаво де продають найдешевші авто в Україні
Середній вік найдешевших автомобілів у списку значно перевищує 20 років. Лідерами за віком є радянські «Жигулі» (ВАЗ 2101, ВАЗ 2103), які мають середній вік понад 40 років. Такі автомобілі коштують менш як 600 доларів, що робить їх найдешевшими у категорії. Для порівняння: наймолодші моделі, такі як Chery Amulet та Daewoo Nexia, мають середній вік близько 17–18 років, але їхня ціна перевищує 1500 доларів.
Ці автомобілі є типовими представниками радянського автопрому, які досі підтримуються на ходу завдяки порівняно дешевому обслуговуванню, простій конструкції та доступності запчастин. Водночас такі варіанти позбавлені сучасних систем безпеки, комфорту, надмірно споживають пальне, їхні можливості та технічні характеристики значно відстають від інших, молодших учасників дорожнього руху.
Опрацювавши дані агрегатора Automoto.ua фахівці Інституту досліджень авторинку визначили двадцятку найдоступніших легковиків в інтернет-оголошеннях на українському ринку. Також дізналися їхній середній вік, та, власне, ціни. Аналіз базується на моделях, що зустрічаються в оголошеннях не менше ніж 3 тисячі разів, що забезпечує репрезентативність вибірки.