Саме ця важлива деталь довгий час була завадою для досягнення швидкості 500+, оскільки шини просто не витримують такого навантаження і навіть кращих з них ледь вистачило двох швидкісних заїздів SSC Tuatara.
Гіперкар SSC Tuatara офіційно став найшвидшим серійним автомобілем планети тиждень тому, але обставини і деталі рекорду починають розкриватись лише зараз тільки зараз – світ занадто повільний, щоб слідувати за цим автомобілем.
Також цікаво: Найшвидший автомобіль планети купив дитячий стоматолог
Та рекорд SSC Tuatara був би неможливий без шин, здатних витримати навантаження на швидкості у 532,93 км/год. Які ж покришки здатні на це? З’ясувалось, що гіперкар був оснащений комплектом Michelin Pilot Sport Cup 2 – добре відомими у світі автоспорту шинами.
Цікаво, що для своєї спроби встановлення світового рекорду шкидкості компанія Bugatti замовила у Michelin особливий комплект шин (за чутками, вартістю 40 тисяч євро) для Chiron. Шини були створені спеціально для швидкісного заїзду, однак у результаті організатори не змогли виконати другий з двох потрібних заїздів і рекорд Bugatti вважався неофіційним.
З іншого боку SSC Tuatara був “взутий” у звичайні серійні шини, такі ж, як будуть у всіх 100 гіперкарів, запланованих до випуску. Єдиною відмінністю від клієнтських машин було те, що шини для рекордних заїздів накачали чистим азотом, який стабільніше тримає тиск і зменшує ризик розриву покришки від перегріву.
Фото: рекордні заїзди SSC Tuatara / Motor1