Колекція Re:Style 2020 створена з перероблених матеріалів, отриманих в ході автомобільного виробництва та утилізації.
Бренд Hyundai представив колекцію одягу та аксесуарів Re:Style 2020, створених спільно з відомими модними брендами Alighieri, E.L.V. Denim, Public School, pushBUTTON, Richard Quinn та Rosie Assoulin. До колекції увійшли ювелірні прикраси, комбінезони, жилети, сумки та інші предмети, виготовлені з відходів автомобільного виробництва і матеріалів, отриманих в ході утилізації.
Також цікаво: PUMA Motorsport та Mercedes-AMG представили взуття для професійних гонщиків
Продажі речей з перероблених матеріалів почнуться 13 жовтня у бутіку лондонського універмагу Selfridges та онлайн-магазині Selfridges. Виручені кошти будуть передані Інституту позитивної моди (Institute of Positive Fashion.
Фото: колекція Re:Style 2020 від Hyundai / Hyundai
“Hyundai Motor усвідомлює, що етичне споживання і турбота про навколишнє середовище стають все більш важливими факторами для наших клієнтів в світі, що пережив пандемію COVID-19. За допомогою Re:Style 2020 ми показуємо ще один варіант того, як Hyundai Motor може допомогти клієнтам наблизитися до екологічного способу життя, до якого вони прагнуть. Перетворюючи непотрібні матеріали в цінні речі, Hyundai Motor мотивує інші галузі побачити у відходах нові можливості і працювати разом для руху в бік більш відповідального і економічно ефективного майбутнього”, – говорить Чо Вонхон, виконавчий віце-президент і директор з маркетингу Hyundai Motor.