Аварійні мости у Києві: який впаде наступним

Більше половини українських мостів в аварійному стані. Цього року у Мінінфраструктури кажуть: ремонтувати їх планують, але не багато і якщо виділять гроші. У пріоритеті східний регіон, який постраждав від російської агресії та Чернівецька область після повені. А також великі мости у Запоріжжі та Миколаєві. Хоча у Києві ситуація нічим не краща.
Аварійні мости у Києві: який впаде наступним

ФОТО: 24 Канал|

Шулявський міст обвалився

logo19 квітня 2017, 13:45
logo0
logo0 хв

Поки влада вирішує з чого почати, в столиці вже обвалився Шулявський міст.

"Міст не був в аварійному стані, але ми бачимо його стан – він вже втомився від часу", – оправдовувався мер Києва Віталій Кличко.

Читайте також: Грошей немає: керівник Укравтодору поскаржився на ями на дорогах

Та, схоже, в Києві втомився не лише він. Не менш гнітюча ситуація і у Солом’янському районі на перетині бульвару Гавела та проспекта Комарова, де місцеві мешканці бояться ходити через міст.

Аварійним у "Київавтодорі" цей шляхопровід не вважають. У відповіді на журналістський запит називають його "обмежено працездатним" і цього року планують відремонтувати.

Також додають – капітального ремонту в Києві негайно потребують 7 мостів. Хоча, як виявилось під час позапланової перевірки, проблем набагато більше. Кожен четвертий зі 169 мостів у Києві потребує ремонту.

Лише на ремонт мосту у Солом’янському районі виділили близько 100 мільйонів гривень. А загалом на всі споруди у цьогорічний бюджет заклали 156 мільйонів. Чиновники просять більше.

"Йде розмова про близько 300 мільйонів гривень, які мають бути використані як раз для роботи. Ми будемо одні капітально ремонтувати, всі решта будем дивитися з точки зору їх безпеки", – розповів заступник голови КМДА Микола Поворозник.

Саме 300 мільйонів гривень не дорахувалися у бюджеті минулого року. У розкраданні підозрюють "Київавтодор". Там та на підприємствах-підрядниках СБУ вже провела обшуки, але комунальне підприємство всі звинувачення відкидає. Триває розслідування.

Читайте також: Скільки бюджетних коштів витратив на ремонт доріг "Київавтодор" і куди вони потім зникли