Білоруси виграли тендер на ремонт українських доріг

Після декількох років мук білоруський трест виграв рекордний для себе тендер "Укравтодору" на 290 млн гривень.
Білоруси виграли тендер на ремонт українських доріг
logo1 серпня 2018, 12:30
logo0
logo0 хв

Відкрите акціонерне товариство "Шляхово-будівельний трест № 4 м. Брест" – один з найактивніших зарубіжних учасників тендерів, що проводяться регіональними Службами автомобільних доріг України, які входять в "Укравтодор".

Читайте також: Новенький Range Rover за 49 тисяч гривень – в Україні це реально

Перший час білоруси намагалися з наскоку взяти участь в розподілі самих "жирних" підрядів, наприклад, в торішньому мільярдному тендері по ремонту ділянки автодороги "Бориспіль – Дніпропетровськ – Запоріжжя", і спантеличували всіх своєю пунктуальністю. "Уважно вивчивши тендерну документацію, незрозуміле фактичне перебування об'єкта поточного ремонту" такі коментарі від ВАТ "Шляхово-будівельний трест № 4 м. Брест" отримувала Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області.

У ще одному тендері на 578 млн гривень (на реконструкцію ділянки автодороги Дніпропетровськ – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка) білоруси вирішили пограти в "злого поліцейського". "Вимагаємо надати проектну документацію з кресленнями і кошторисною частиною (в програмному комплексі). Відмова виконати вимоги нормативного документа призведе до оскарження процедури закупівлі", – грізно вказала компанія з Бреста в квітні минулого року. Як і слід було очікувати, організатори тендеру цю вимогу проігнорували, і білоруси залишилися ні з чим.

У підсумку, взявши участь в декількох десятках тендерів, ВАТ "Шляхово-будівельний трест № 4 м. Брест" до останнього часу могло похвалитися найбільшим уловом в Україні на суму лише 30 млн гривень. Це був підряд на ремонт ділянки автодороги "Глибочиця – Станишівка" в Житомирській області, отриманий компанією в грудні минулого року.

"Крига скресла" лише зараз. 31 липня "Дорожньо-будівельний трест № 4 м. Брест" став переможцем тендеру на капремонт ділянки автомобільної дороги "Устилуг – Луцьк – Рівне", який провела Служба автомобільних доріг у Рівненській області.

У тендері очікуваною вартістю 338 млн гривень взяли участь три претенденти, і на щастя білорусів, серед них не виявилося фаворитів "Укравтодору" таких, як "Автомагістраль-Південь", Onur Construction International, УПС або "Альтком".

Крім Брестських автошляховиків, в тендері взяли участь Хмельницьке ШБУ-56 Максима Волосінчука і канівська компанія "Енергетично-дорожнє будівництво" Андрія Косіцина і Юрія Клімова, що входить в асоціацію "Укргідроенерго". Але і в боротьбі з ними білорусам довелося попотіти, і "впасти" з 317,77 млн ​​гривень до 289,999 млн гривень.

Читайте також: Чому в Україні не ремонтують дороги: названа причина

ВАТ "Шляхово-будівельний трест № 4 м. Брест" є досить великим дорожнім підприємством, в нього входить чотири дорожньо-будівельних управління і гравійно-сортувальний завод, а кількість персоналу перевищує 600 осіб. Трест входить до державного холдингу "Белавтодор", який об'єднує провідні підприємства дорожньо-будівельної галузі Білорусі із загальним штатом в 120 тис. чоловік і парком з 3,5 тис одиниць техніки.

Такий потенціал цілком дозволяє розгорнути пристойний фронт робіт в нашій країні. А якщо підопічні Олександра Лукашенка доведуть "Укравтодору", що працювати з ними не менш вигідно, ніж з українськими компаніями, можливо, в майбутньому вони зможуть претендувати на потрапляння в список його ключових підрядників.