ФОТО: Continental |
Система Continental Thermal Management
Новітня розробка компанії Continental – система управління температурою, обіцяє всебічне збільшення ефективності електромобілів.
В рамках міжнародної конференції Future Mobility Conference 2018 у Гуанчжоу Continental представила систему Thermal Management.
Також цікаво: Серцем першого автомобіля Pininfarina стане силова установка Rimac
Екстремальні температури напряму вприлвають на дальність пробігу електрокарів та гібридів, іноді запас ходу скорочується у кілька разів. Кліматичні системи електромобілів витрачають дуже багато енергії для опалення та охолодження салону, через що акумулятори розряджаються дуже швидко.
Continental використала кілька міжгалузевих ноу-хау для вирішення проблеми кліматичних установок автомобілів. Всі вони дозволяють більш ефективно витрачати енергію, необхідну для опалення та охолодження салону.
Фото: Нові клапани регулювання потоку холодоагенту (Coolant Flow Control Valves, CFCV) / Continental
Також цікаво: Toyota запатентувала літаючий мобіль
Для цього використовується система управління температурою (Thermal Management), яка розподіляє повітряні потоки по салону туди, де вони більш потрібні. Нові багатопортові клапани, котрі регулюють потоки охолоджуючої рідини, допомагають перемикатися між контурами нагріву і охолодження, щоб використовувати кожен джоуль тепла без зайвих втрат.
Система буде обслуговувати і акумулятори. Наприклад, заряджатися під час гальмування батареї можуть тільки в тому випадку, коли їх температура не дуже висока, але і не дуже низька. Крім того, при швидкій зарядці важливо захистити акумулятор від перегріву, який призводить до збільшення часу зарядки. Система управління температурою контролюватиме обидва ці процеси за допомогою кількох багатопортових клапанів, водяних помп і температурних датчиків.
Нові системи терморегулювання вже перебувають у виробництві в Китаї. Вихід першої партії запланований на кінець 2019 року.
Також цікаво: Електрокари Audi зможуть заряджатись за 12 хвилин