Ferrari – один із флагманів серед виробників спортивних автомобілів. Італійська компанія випускає першокласні суперкари вже понад півстоліття. З роками їхня репутація тільки зміцнюється. Сьогодні Ferrari залишається символом конкуренції, статусу та швидкості.

Упродовж усієї своєї історії компанія бере участь у різних автоперегонах. Найбільшої слави Ferrari здобула у "Формулі-1", де червона команда досягнула неабияких висот. Для багатьох ці боліди стали символом королівських перегонів.

Звичайно, суперкари коштують чимало. У світі автомобілів найдорожчим є Ferrari 250 GTO. У 2013 році таку модель оцінили у 52 мільйони доларів.

Ferrari 250 GTO – найдорожчий автомобіль відомої компанії.

Може здатися дивним, але у світі суперкарів важлива не кількість проданих автомобілів, а їхня ексклюзивність і раритетність. Ось чому багато виробників випускають такі моделі обмеженими серіями. Невелика кількість автомобілів тільки підігріває інтерес і зумовлює високу вартість. Кожна нова Ferrari може коштувати мільйони доларів. Хоча насправді, всі суперкари переважно продані задовго до того, як їх встигли випустити.

Читайте також: Королівські перегони: дорогий та небезпечний азарт "Формули-1"

Добре відомий усім Логотип Ferrari – чорний кінь, який гарцює на жовтому щиті – з'явився в 1932 році. Створений він був дизайнером Франческо Баракка. Існує також легенда про те, що зображення зі щитом і конем було на військовому літаку Франческо, коли він служив бойовим пілотом у роки Першої світової війни.

Славнозвісна емблема Ferrari.

Ferrari давно стала мультиміліардною компанією, яка здебільшого займається випуском автомобілів для перегонів, але в її концерні є також торговельні марки, які працюють в інших напрямках. Магазини з не автомобільною продукцією Ferrari по всьому світу щорічно приносять додатково 1,5 мільярда доларів завдяки бажанню людей купувати все, що має відношення до неї.

Читайте також: Як Tesla Motors стала лідером на ринку електрокарів

Сьогодні імениті італійці вийшли далеко за рамки суто автомобільної індустрії. Варто лише подивитися на Ferrari World в Абу-Дабі. Цей тематичний парк, створений за подобою Діснейленду, дає можливість відвідувачам відчути себе всередині гігантського автомобільного заводу.

Парк Ferrari World розташований в Абу-Дабі.

Парк відкрили у 2010 році. Крім різноманітних атракціонів, відвідувачам, звісно ж, запропонують незабутній тест-драйв на Ferrari California.