Київський міст на Троєщину стане зразком недбалого проектування для німецьких інженерів

Аналіз невдалого київського проекту Подільсько-Воскресенського мосту було використано в рамках створення практичного посібника з рекомендаціями для планування та будівництва великих мостів на німецьких автомобільних трасах. Рекомендації мають допомогти у майбутньому оцінити ризики та уникнути помилок, яких було допущено при плануванні.
Київський міст на Троєщину стане зразком недбалого проектування для німецьких інженерів

Міст на Троєщину

logo6 квітня 2017, 01:56
logo0
logo0 хв

Німецька сторона провела аналіз будівництва мосту, який має з'єднати Поділ з лівобережними районами Воскресенка, Райдужний масив і Троєщина. Про це повідомляє DW.

На виконання цієї експертизи, яка була проведена німецькими фахівцями, Німеччина виділила 200 тисяч євро.

Експертиза включає також аналіз можливостей завершення цього проекту.

Деталі будуть озвучені під час презентації у Києві в четвер, 6 квітня. Її відвідає міністр транспорту Німеччини Александер Добріндт. Він зустрінеться з міністром інфраструктури України Володимиром Омеляном.

Читайте також: Вражаюче екстремальне відео від колишнього ведучого Top Gear з недобудованого мосту у Києві

Розпочали будівництво ще 1993 році. Та міст і досі перебуває на стадії будівництва. При тому, що на це вже було витрачено 3,424 мільярда гривень. За оцінкою КМДА, для будівництва мосту потрібно залучити 4,3 мільярда гривень. А роботи на лівому березі обійдуться в 1,7 мільярда гривень. У лютому Київська міська рада виділила 625,3 мільйонів гривень.

Загальна протяжність мостового переходу - близько 7,5 кілометрів. По ньому планують прокласти лінію метро. Вже зараз цей міст вважається "чорною дірою бюджетних коштів".

Читайте також: #Vitalikneprogav: активісти розпочали акцію проти ямок на дорогах у Києві