Результати дослідження американського альманаху Consumer Reports спонукають не купувати зовсім нові чи рестайлингові авто – потрібно дочекатись, поки виробники виправлять їх "дитячі болячки".
Експерти американського видання провели опитування близько 400 тисяч людей, котрі оцінили майже 640 тис. своїх автомобілів. Проаналізувавши результати, аналітики дійшли висновку, що власники моделей, які нещодавно пережили рестайлінг чи нове покоління, частіше стикаються з ненадійними двигунами, коробками передач, які переключаються з ривками, або мультимедійними системами, котрі постійно "глючать".
Читайте також: Які автомобілі викрадали в Україні найчастіше: рейтинг-2017 від Нацполіції
Проблеми часто виникають, коли автовиробники впроваджують в свої автомобілі нові технології. Наприклад, за останні десять років автовиробники збільшили число ступеней у коробок передач з 5-6 до 8-9, прагнучи підвищити економію палива, - говорить Аніта Лам, асоційований директор з інтеграції даних у Consumer Reports. "Оскільки такі коробки передач спочатку впроваджуються на нових моделях, багато власників повідомляють про проблеми з ними", - говорить Лам. Звичайно, не всі автомобілі, які оснащені новими коробками, мають ці проблеми, але серед нових моделей їх доля доволі значна". В якості прикладів експерти наводять Hyundai Tucson, Acura TLX.
Ще однією проблемою в нових або рестайлінгових моделях є інформаційно-розважальна система. Різноманітні функції звуку, пошуку радіостанцій, з`єднання з телефоном та навігацією частіше працюють некоректно у нових моделях автомобілів, відзначається в дослідженні.
Яскравий приклад – Subaru Impreza 2017 року. Якщо модель минулого року була дуже надійною, то власники новинки скаржаться на проблеми з автомобільною електронікою – зависання камери заднього виду, відсутність радіоприйому та проблеми, пов'язані зі смартфоном.
Серед новинок, у яких виявлено проблеми - Jaguar F-Pace (інформаційно-розважальна система), Jeep Renegade (проблеми з трансмісією, автомобільною електронікою, енергетичним обладнанням та системою приводу), Tesla Model X (задні "двері сокола", фарбування), Volvo XC90 (електроніка, енергетичне обладнання, гальма, шуми).
Проблеми не завжди виявляються у перший рік, тому деякі з них можуть "вилізти" і трохи пізніше. Окрім того, не всі автовиробники оперативно усувають "дитячі болячки". Наприклад, Chevrolet Cruze 2016 за підсумками минулого року мав хорошу надійність. Але за результатами цьогорічного дослідження ця ж модель впала нижче у рейтингу. Причиною стали скарги на енергетичне обладнання, системи подачі палива та викидів, проблеми з двигуном та коробкою передач.
В той же час проблеми з коробкою передач у Hyundai Tucson скоротилися порівняно з минулим роком, а Honda покращила автомобільну електроніку в Civic таким чином, що рівень скарг на неї цьогоріч становив лише третину від рівня 2016 року.
Читайте також: ТОП-7 автомобілів, які ніколи не зрадять
Як уникнути нового проблемного авто:
Будьте терплячими. Зачекайте кілька років, перш ніж придбати нову або рестайлінгову модель.
Купуйте версію, яку невдовзі мають замінити. Модель, яка "вийшла на пенсію", швидше за все, буде надійнішою, ніж нова.
Перевірте надійність бренду. Навіть найкращі автовиробники можуть іноді випускати автомобілі, що мають схильність до проблем. Однак, як правило, надійні марки рідко припускаються таких помилок. Тому регулярно перевіряйте рейтинги надійності.
Нагадаємо, що американська компанія JD Power оприлюднила свій список найнадійніших автомобілів.