Згідно законопроекту, який надано на опрацювання профільному комітету Верховної Ради, зовнішня реклама в населених пунктах буде значно обмежена.

Згідно законопроекту "Про зовнішню рекламу" №2702д, зовнішня реклама має бути лише українською мовою, вона не має створювати небезпеку дорожнього руху, а мінімальна можлива відстань між біг-бордами буде законодавчо обмежена.

Буде заборонено багато видів реклами, яка сьогодні процвітає в українських містах. Зокрема, незаконно буде розміщувати рекламу поруч із залізничними переїздами, на опорах дорожніх знаків та світлофорів, на пішохідних та велосипедних доріжках, на пам'ятках архітектури. Поза законом виявляться переобладнані під рекламні носії транспортні засоби чи причепи до них.

Читайте також: Реклами на вулицях Києва може поменшати

За словами заступника міністра економічного розвитку та торгівлі Максима Нефьодова, "під час обговорення законопроектів були враховані інтереси міст, бізнесу, рекламодавців, депутатів, поліції та дорожників, перевізників та девелоперів. Якщо законопроект буде прийнятий, в галузі зовнішньої реклами будуть прозорі правила видачі дозволів у відповідності до ЗУ "Про адміністративні послуги", можливість проведення конкурсів, мерії затверджуватимуть схеми розміщення реклами".

"Врешті, міста мають стати красивішими, а до 50% існуючого "шанхаю" має бути знесено. Інвестори отримають прозорі та стабільні правила роботи. Коротше кажучи, роки за два після прийняття має настати візуальне покращення", - впевнений Максим Нефьодов.

Читайте також: 8 найкращих рекламних кампаній за 100 років

Окрім того, кошти від розміщення реклами на будинках зможуть отримати ОСББ та власники будівель, а міста зможуть на них покращити інфраструктуру.

Як повідомлялося раніше, легендарна київська перепічка завела свій Instagram