3008+2=5008
Тест-драйв Peugeot 5008 GT









3008+2=5008
Тест-драйв Peugeot 5008 GT









Автор: Сергій Волощенко
Ось така своєрідна арифметика у французів виходить. Бо новий 5008 – це фактично подовжений 3008-й, в якому з`явилися 2 додаткових місця.
Якщо заглибитись в історію модельного ряду Peugeot, то побачимо, що перша модель з індексом 5008, яка вийшла ще у 2008 році, була стовідсотковим семимісним мінівеном. Сьогодні ж концепція на 7 місць збереглася, але модель вже позиціонується як кросовер. Належність до цього класу повністю підтверджується SUV-дизайном, який фактично став еволюцією стилю молодшого брата. І це зрозуміло, адже в усьому світі підвиди кросоверів ростуть наче на дріжжах. Але з серйозним бездоріжжям цей Peugeot, так само як і 3008-й, воліє дружити на відстані.
Він поважати себе заставив
Втім, за дизайн 5008-му можна пробачити навіть відсутність повного приводу. А цього разу відбулась навіть суттєва зміну іміджу. Адже раніше жодну з дорестайлінгових версій Peugeot ніколи не пропускали, побачивши в дзеркалі заднього виду, а от нове покоління – так.

У 5008-го відверто агресивне "обличчя". Високий капот, квадратні фари, вертикальна решітка радіатора. Кросовер – жодних варіантів. І хоча ми вже звикли до ефектного дизайну Peugeot, та фоні інших гравців в класі 5008-й виглядає наче концепт-кар.
А от корма, як на мене, у 3008-го все ж крутіша. Вона у 5008-го трохи сильніше обрізана, а це з явно подовженим кузовом виглядає менш стрімко, аніж у молодшого брата. Кузов у старшого довший майже на 20 см, а колісна база – на 17 мм. Тому з точки зору габаритів цей кросовер став найбільшим в родині Peugeot.

На задньому ряду місця, наче в мінівені, є столики на спинках сидінь. До того ж в салоні сила-силенна місць для дрібних речей, є навіть під ногами пасажирів. Серед опцій і доволі крута аудіосистема від легендарної компанії Focal.

На третьому ряду буде достатньо місця для дітлахів. Він насправді є опцією для обох комплектацій 5008-го, які продаються в Україні. Для нашої тестової версії GT він коштує 23 590 грн. Два додаткових крісла зручно складаються в підлогу багажника, щоб туди можна було помістити речей об'ємом 952 літра. Це на 432 літри більше, ніж у 3008-го. Але навіть якщо їх розкласти за спинками, лишається місце для кількох сумок. Сидіти на них дорослим все ж не варто – не вистачає місця для ніг. Але за бажанням кожне крісло можна відрегулювати на 18 см вперед-назад.
Тобто Peugeot 5008 - це вибір для прагматичніших покупців, які цінують простір. Адже саме такий транспорт інколи потрібен великим родинам. Відвезти до школи своїх дітей, ще й сусідських прихопити, чи усією родиною махнути до Одеси. Це круто. Єдине, доведеться шукати багажник на дах, бо в салон речі не влізуть.
Повний салон інновацій
Натомість подорож вийде комфортною. Традиційно найбільше привілеїв - переднім пасажирам. Око радіє від дизайну салону, який колись дебютував на 3008-му. Концепція i-Cockpit вирізняє Peugeot з-поміж інших кросоверів. Це, мабуть, найменше в сучасному автопромі кермо, неймовірна графіка на панелі приладів, дерев'яний декор та шкіра Nappa, наче в преміум-класі, круті крісла з вишитим візерунком і потужним масажером. Причому якщо раніше в багатьох моделях французського концерну використовували малоефективні пневматичні валики, то тут справжні коліщата, які доволі сильно розминають спину. Є кілька різних програм, і це рятує в далекій дорозі. Тим паче, що самі крісла мені не дуже сподобалися, хоча як жартують мої друзі, це вже треба списувати на вік.
i-Cockpit має ще й пару окремих режимів, які впливають на органи чуттів, в залежності від вашого настрою. Можна обрати Relax чи Boost. Вони активують відповідно спокійніший чи інтенсивніший режим того ж масажера, підсвітки і навіть впорскування парфумів, які створюють такий собі ароматичний автограф. Круто і дуже по-французськи. Проте незважаючи на багатий перелік обладнання, я не знайшов кнопки підігріва керма.
Апетитом не зловживає
Якщо зазвичай я оцінюю автомобіль спочатку за характером їзди, а вже потім – за зовнішній дизайн та інтер'єр, то 5008-й здатен завоювати серце ще до того, як заведеш мотор. Тестовий 5008-й у виконанні GT має потужніший дволітровий дизель на 180 сил і автомат на 8 передач, бо простіша версія GT-line озброєна тим же мотором що і 3008-й – дизелем на 150 коней і автоматом на 6 передач.

Фактично потужніший мотор з новим автоматом і 7 місць – це і є головні аргументи, чому треба купувати саме 5008-й. Традиційно для HDI дизель тестового авто м'яко працює, а коли прогріється, то в певних режимах схожий за звуком на бензиновик, і дуже економічний. Я тиждень їздив на одному баці, спалюючи в середньому 6 літрів на сотню. Кросовер легко тримає високий темп. 140 км/год на одеській трасі – це рівно 2 тисячі обертів. Справжній міжміський експрес. І якщо розгін до сотні займає трохи більше 9 секунд, то більше вражає еластичність, коли наприклад виходиш на обгони. Навіть в рамках однієї передачі велетенські 400 Нм тяги легко вистрілюють кросовер з 80 до 120 км на годину. Є спортивний режим, який робить тембр мотора більш басовитим, кермо важчим, гострішими реакції на роботу газом, а коробка тримає вищі оберти. Хоча 5008-й сприймається доволі тихим автомобілем, ідилію порушує тільки шум від задніх коліс. Але це можна списати на гучну зимову гуму.
5008-й намагається зберігати певний баланс між кофмортністю і керованістю. Ходова на перший погляд здається трохи жорсткуватою, але згодом звикаєш. У нього дуже точні реакції на поворот керма, хоча часто мені не вистачає зворотного зв'язку, аби все-таки зрозуміти, що робиться під передніми колесами. Адже тест випав на справжні снігопади. І саме вони допомогли зрозуміти, як працює Grip Control. Так французи називають електроніку, яка керує системою контролю тяги і стабілізацією в залежності від обраного режиму, а їх тут окрім нормального ще 4: Сніг, Пісок, Багнюка і вимкнення ESP. Але на снігу чи слизькому підйомі різниця між режимами не настільки відчутна, тому можна залишатися в "нормальному" режимі. З іншого боку, наявність «зубастих» зимових шин здатна компенсувати відсутність повного приводу краще, аніж складної електроніки.

То що ж лишається в залишку? Думаю, що дилери Peugeot можуть добряче зекономити на паливі, бо клієнти, які побачать таку машину, навряд чи поїдуть влаштовувати тест-драйв. Їм буде достатньо зовнішності та просто сісти в машину.
Фото: Олег Авілов
Технічні характеристики
Peugeot 5008 GT
МОТОР
Робочий об'єм 1997 см3, потужність 178 к.с. при 3750 об/хв., обертальний момент 400 Нм при 2000 об/хв.

ТРАНСМІСІЯ
Передній привід, 8-швидкісна автоматична коробка передач

КУЗОВ
Універсал, 5 дверей, 7 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4641/1844/1646 мм, база 2840 мм, споряджена маса 1530 кг, об'єм багажника 952 л, об'єм бака 53 л.

ПІДВІСКА
Передня незалежна, задня напівзалежна. Шини: 225/55 R 18.

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Максимальна швидкість 203 км/год. Розгін до 100 км/год за 9,1 с. Витрата пального (місто/шосе/змішаний): 5,5/4,4/4,8 л/100 км

ЦІНА: від 1 030 900 грн.
Технічні характеристики
Peugeot 5008 GT
МОТОР
Робочий об'єм 1997 см3, потужність 178 к.с. при 3750 об/хв., обертальний момент 400 Нм при 2000 об/хв.

ТРАНСМІСІЯ
Передній привід, 8-швидкісна автоматична коробка передач.

КУЗОВ
Універсал, 5 дверей, 7 місць, габарити (довжина/ширина/висота): 4641/1844/1646 мм, база 2840 мм, споряджена маса 1530 кг, об'єм багажника 952 л, об'єм бака 53 л.

ПІДВІСКА
Передня незалежна, задня напівзалежна. Шини: 225/55 R 18.

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Максимальна швидкість 203 км/год. Розгін до 100 км/год за 9,1 с. Витрата пального (місто/шосе/змішаний): 5,5/4,4/4,8 л/100 км.

ЦІНА: від 1 030 900 грн.
Усі права захищені. © 2005—2019, ПрАТ "Телерадіокомпанія "Люкс", Сайт "Авто 24".