Під велосипедні доріжки "наріжуть" ще кілька київських вулиць

Кількість вулиць із велосипедною інфраструктурою збільшується шляхом зменшення простору на автомобільних дорогах та тротуарах.
У київських автомобілістів продовжують відбирати простір - 9 вересня 2021 - Auto24
logo9 вересня 2021, 08:45
logo0
logo0 хв
РЕКЛАМА

На різних етапах реалізації, розробки та погодження схем перебувають 18 вулиць Києва. Про це повідомив заступник голови КМДА Александр Густелев.

Читайте також: Київських автомобілістів продовжують витісняти з доріг

"Розпочато реалізацію частини магістрального веломаршруту "Оболонь-Поділ-Центр". Так, на вул. Г. Сковороди, що є частиною веломаршруту, вже влаштовано велосипедну смугу. Вона з’єднує вул. Набережно-Хрещатицьку, де тривають роботи, та серце Подолу – пішохідну Контрактову площу. На вулиці Героїв Сталінграда в рамках капітального ремонту також влаштують двосторонні велодоріжки, що приєднаються до велодоріжок, які вже є на проспекті Степана Бандери", – зазначив чиновник.

На вулицях Стрітенській та Пилипа Козицького реалізували нові схеми організації дорожнього руху зі спільним рухом велосипедистів та автотранспорту з обмеженням дозволеної швидкості до 30 км/год. Наразі дорожні служби завершують нанесення розмітки.

Ділянка спільного руху велосипедистів та автотранспорту на вул. Стрітенській поєднає вул. Велику Житомирську, де планується влаштування смуги руху громадського транспорту і велосипедів, та вул. Стрілецьку. Також велоінфраструктура на вул. Стрітенській з’єднається з наявною велосипедною смугою на вул. Олеся Гончара.

"На вул. Пилипа Козицького вперше в столиці впроваджено велосипедну смугу зустрічного руху. Також поруч облаштовується велоінфраструктура на вулицях Генерала Воробйова та Ніщинського, щоб поєднати житловий масив Чоколівка з майбутнім магістральним веломаршрутом "Солом’янка-Центр", який наразі проходить експертизу та запланований до реалізації",– розповідає заступник голови КМДА.