У 2017-му році за добу поліцейські в середньому складали 300 протоколів за керування автомобілем у стані алкогольного сп’яніння. Звісно, мова лише про “оформлених” порушників, оскільки зупиняти транспортні засоби “для перевірки документів” патрульні не можуть. Тому певна частина водіїв, які сіли за кермо напідпитку, уникає відповідальності.
Читайте також: На фотофіксацію порушень ПДР витратять понад мільярд гривень
Рекордною кількістю, притягнутих до відповідальності по 130-й статті КУпАП за день, до сьогодні, було значення у 468 “п’яничок” (у квітні 2017-го). Але це значення тепер не найбільше: 11 червня 2018 року було встановлено новий антирекорд, яким може пишатись поліція, але аж ніяк не українські автомобілісти: 688 протоколів за водіння у стані сп’яніння!
Читайте також: Скільки людських життів збираються зберегти за 8,6 млрд гривень
Це надзвичайно велика кількість, фактично - потенційних вбивць, які нехтують власною безпекою та зневажають право на безпеку пересування інших учасників дорожнього руху. Вочевидь, “пунктів тверезості” де б перевіряли водіїв всіх без виключення автомобілів, та “ідіотен-тесту” для систематичних порушників в Україні явно бракує. Такі заходи могли б дозволити іншим, відповідальним учасникам дорожнього руху, менше боятись за своє життя, вирушаючи у дорогу.