ФОТО: Land Rover|
Концепт Land Rover DC100
Британці розраховують продавати у п’ять разів більше “Дефендерів”, ніж зараз. І для цього обіцяє наділити позашляховик супер-силою.
Land Rover Defender веде свій родовід від автомобілів часів Другої світової і являє собою один з канонічних прикладів справжнього позашляховика. Та сьогодні справжні джипи, нажаль, користуються не надто високим попитом, а тому компанія збирається додати “Захиснику” трохи більше розкоші, аби наблизити його до стандартів кросоверів. При цьому усі позашляхові атрибути не тільки залишаться при ньому, а ще й будуть покращені, повідомляє CarAdvice.
Також цікаво: Skoda показала перші зображення Scala
Наразі Land Rover продає щороку близько 20 000 Defender на рік. З новим поколінням моделі фірма сподівається вийти на показник у 100 тисяч машин на рік. “Технологічність буде невід’ємною складовою нового Defender. Інакше у наш час просто неможливо, адже потрібно, щоб автомобіль відповідав екологічним нормам та й без електроніки сьогодні нікуди”, – заявив генеральний директор Jaguar Land Rover Ральф Спет австралійському виданню.
Фото: концепт Land Rover DC100 / Land Rover
Провісником нового покоління Defender був концепт DC100, показаний у Франкфурті ще у 2011 році. Модель матиме більш “цивільний” кузов, оптимізований не лише з огляду на дизайн, а й з точки зору аеродинаміки, котра також допоможе економити пальне та покращить еко-показники моделі.
Фото: шпигунські фото нового покоління Land Rover Defender / Мotor1
У відповідь на питання про те, чи буде компанія йти шляхом Mercedes G-Class, котрий модернізується, залишаючись “класичним” джипом, Ральф Спет зазначив:
“Я думаю, що це дуже цікавий підхід: продовжувати вдосконалювати автомобіль, але рухатися вперед з використанням нових технологій всередині, однак в решті-решт це може завести у глухий кут. Аби модель залишалась актуальною на часі, не можна постійно обертатись назад – треба використовувати усі можливості та технології”.
Також цікаво: В Україні презентовано чотири нові моделі Mercedes-Benz