Чоловік, пояснюючи свою позицію, заявив, що компанія вводить в оману покупців і не забезпечує безпеку.
Читайте также: В Україні хочуть повернути корупційний техогляд
Хадсон купив електромобіль Model 3 в минулому році, щоб комфортно добиратися до місця роботи. У жовтні поточного року він їхав по трасі, розігнавшись до 120 км/год, включивши при цьому автопілот. Його увага епізодично була зосереджена на телефоні, однак, за його словами, він не довіряв цілком своє життя електронного асистенту і стежив за управлінням.
Транспортний засіб врізався в Ford Fiesta, який зупинився посередині дороги через несправність. В результаті ДТП Хадсон пошкодив шию.
Представники Tesla, коментуючи інцидент, заявили, що система автопілота не забезпечує безпеку водія при недбалому водінні автомобіля, про що вони неодноразово попереджали.