Таке значне зниження інтересу споживачів до нових автомобілів пов’язано перш за все з лібералізацією імпорту вживаної техніки і пільговою легалізацією машин на єврономерах, сукупна частка яких у первинних реєстраціях легкових автомобілів наприкінці минулого року досягла 75 відсотків.
Читайте також: Українські водії вчаться штрафувати поліцейських через суд: є перший прецедент
Найкращий результат на українському ринку нових авто у перший місяць року продемонструвала марка Renault, 804 автомобіля якої обзавелися своїми першими власниками. При цьому, відносно січня 2018 року реалізація Renault в Україні зросла на 37 відсотків.
Другою за популярністю стала марка Toyota з результатом 632 зареєстрованих авто. Від свого показника річної давності Тойота відстала на третину. Третє місце в рейтингу марок у Nissan – 427 нових авто цієї марки поповнили український автопарк, що на 4% менше, ніж роком раніше. На четвертій позиції – KIA, яка покращила свій минулорічний показник на чверть до 390 шт. Замикає п’ятірку лідерів Skoda з результатом 341 авто (-22%).
Також до ТОП – 10 листопада увійшли: Hyundai – 336 шт. (+27%); Volkswagen – 273 шт. (-53%); Mazda – 215 шт. (-33%); Mitsubishi – 177 шт. (-23%); Audi – 175 шт. (-39%).
Бестселером місяця став автомобіль Renault Duster, в активі якого 329 реєстрацій.