Під капотом Skoda Superb 2012 року виготовлення - турбодизельний двигун об'ємом 2,0 л. Після того, як його пригнали з Німеччини, в ньому замінили кілька деталей. Звичайно, в першу чергу тут замінили моторну оливу та термостат (він коштує 10 євро).
На правому задньому колесі був замінений ступичний підшипник, який обійшовся з заміною у 2000 грн. Заміна мастила в коробці DSG – 60 євро.
Читайте також: оголошено ціни на нову Skoda Superb
Найдорожча річ, яка була замінена в цьому авто – маховик, який обійшовся з роботою у 430 євро. Ця деталь на дизельний моторах VW AG зазвичай міняється на пробігах у 150 – 300 тисяч км.
В цьому універсалі Skoda Superb не працює електропривід кришки багажника, адже електичні дотяжки, які вийшли з ладу, коштують по 300 євро кожен.
Салон в цьому авто шкіряний та практично в ідеальному стані.
Дивіться огляд Skoda Superb за пробігом у 260 тисяч км:
Нагадаємо, чим небезпечні коробки DSG.