В Інституті Генерального плану міста Києва, де розробляється Комплексна схема транспорту, проаналізували навантаження вулично-дорожньої мережі в разі досягнення кількості населення в 5 мільйонів чоловік без істотного розвитку дорожньо-транспортної мережі (що ми, власне, і спостерігаємо).
Читайте також: У Києві власниця оригінального автомобіля випадково зустрілась з його клоном (фото)
Враховувалися тільки об'єкти, які будуються в даний час - Подільський мостовий перехід, реконструкція Шулявської розв'язки, продовження об'їзної дороги до вулиці Богатирської і ще кілька.
В результаті моделювання руху транспорту на прогнозної транспортної моделі міста виявлено: середня швидкість руху на індивідуальному транспорті скоротиться з існуючих 25-27 кілометрів на годину до 14,5 кілометрів на годину, а середній час поїздки збільшиться на 80 відсотків.
Також цікаво: Відео: дорожній інцидент закінчився "обіймашками"