Посилання скопійовано!
Евакуація авто наразі регулюється законом України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо реформування сфери паркування транспортних засобів” №2262-VIII. В ньому є вичрпний перелік випадків, коли може бути застосована евакуація.
Автомобіль евакуюють, якщо його розташували:
- на проїжджій частині у другій чи третій смузі
- на залізничних переїздах;
- на трамвайних коліях;
- на естакадах, мостах, шляхопроводах і під ними, у тунелях;
- на пішохідних переходах і ближче 10 метрів до них з обох боків, крім випадків зупинки для надання переваги в русі;
- на перехрестях та ближче 10 метрів від краю перехрещуваної проїжджої частини за відсутності на ній пішохідного переходу, за винятком зупинки для надання переваги в русі та зупинки проти бокового проїзду на Т-подібних перехрестях, де є суцільна лінія розмітки або розділювальна смуга;
- на проїжджій частині, де відстань між суцільною лінією розмітки чи протилежним краєм проїжджої частини і транспортним засобом, що зупинився, менше ніж 3 метри;
- ближче 30 метрів від посадкових майданчиків для зупинки маршрутних транспортних засобів, а за їх відсутності – ближче 30 метрів від дорожнього знака такої зупинки з обох боків;
- ближче 10 метрів від позначеного місця виконання дорожніх робіт і в зоні їх виконання;
- у місцях, де буде неможливим зустрічний роз’їзд або об’їзд транспортного засобу, що зупинився;
- ближче 10 метрів від виїздів з прилеглих територій і безпосередньо в місці виїзду;
- якщо своїм розташуванням авто робить неможливим рух інших транспортних засобів або створює перешкоду для руху пішоходів;
- на виділеній смузі для руху громадського транспорту;
- на позначеній відповідними дорожніми знаками та/або дорожньою розміткою велодоріжці;
- перешкоджає руху або роботі снігоприбирального та іншого технологічного комунального транспорту в разі запровадження надзвичайного стану або у разі оголошення окремої місцевості зоною надзвичайної екологічної ситуації;
- таким чином, що порушує схему паркування транспортних засобів таким чином, що він блокує проїзд по двох або більше смугах руху;
- не маючи не те законних підстав, на місцях, призначених для зупинки, стоянки, безоплатного паркування водіями з інвалідністю або водіями, які перевозять осіб з інвалідністю;
- не маючи не те законних підстав, на місцях, призначених для зупинки, стоянки, паркування транспортних засобів, оснащених електричними двигунами (одним чи декількома).
На жаль, ситуація з парковками в столиці погіршується з кожним днем. Замість будівництва та облаштування паркінгів столична влада приділяє увагу репресивним методам.
Нагадаємо, що треба зробити автовласнику, якщо його авто евакуювали