Здавна вважається, що влітку автомобіль має споживати менше пального. Але на практиці ми помічаємо, що це не зовсім так. Чому так буває?
Теоретично, в теплу пору року витрата пального справді має бути меншою. Адже двигун прогрівається швидше і всі процеси у ньому майже відразу йдуть оптимально: розпилення та випаровування палива на впуску, займання робочої суміші в циліндрі та її згоряння.
Влітку двигун прогрівається майже миттєво, але тепла пора року не обов’язково призводить до зниження витрат пального
Також ті, хто звик прогрівати двигун перед поїздкою, влітку витрачають на це менше часу і, відповідно, пального. А ще – менше опору руху створює постійно прогріта трансмісія та відсутність на дорозі перешкод у вигляді снігу та льоду.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Економимо пальне: головні правила економічного водіння
Попри це водії, які ретельно фіксують усі витрати на заправку машини, часто помічають, що влітку вони не зменшуються. Чому так стається?
В багатьох сучасних авто клімат-контроль активує компресор кондиціонера, не “питаючи дозволу” у водія
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Головний ворог електромобіля: двигун, який від нас приховують
Після зимових місяців вимушеної повільної їзди власники потужних авто переходять до надто активного стилю, що призводить до надмірної витрати пального
Можливо, що підвищена (на вашу думку!) витрата пального влітку – всього лише ваша плата за комфорт і можливість пересуватися у вільному стилі. Але якщо у вас виникли серйозні підозри щодо адекватності витрати пального, відвідайте авторитетну СТО. Щоб там перевірили параметри роботи двигуна і ходову частину – підшипники маточин та кути встановлення коліс. Адже не виключено, що до природніх причин частково додалися і технічні негаразди.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Знижуємо витрати на паливо: 7 причин для установки ГБО