Далекобійники Канади втратили роботу

08:30, 11 березня, вівторок

Автотранспортні компанії Канади починають звільнення працівників та шукають нові маршрути, адже криза торгівлі зі США спричиняє хаос у транскордонній торгівлі.

Наслідки широкомасштабного 25-відсоткового мита президента США Дональда Трампа на канадський імпорт, а також зворотніх мит з Канади, спричинили кризу в перевезеннях між країнами.

На думку генерального директора Eassons Transport Group Тревора Бента, якого цитує інформаційний бюлетень trucknews.com, додатковий тягар не тільки звалився на плечі автоперевізників, але й викличе подальше затишшя, якщо затяжна торгова війна посилиться.

Читайте також Що нового в модернізованому канадському танку Leopard

Канадський альянс вантажоперевезень вже заявив, що клієнти скасовують замовлення, а багато автопарків, опитаних в Онтаріо галузевою групою, повідомили про неминуче скорочення робочих місць.

У згаданому автопарку Eassons Transport Group, яким керує Тревор Бент і який налічує три сотні магістральних тягачів з причіпними системами, почали готуватися до неминучого скорочення.

Перевізники вже закликали уряд до прийняття програми податкових пільг для сектора, зниження податку на дизельне пальне.

Читайте також Канада закупить для України унікальних 8 броньовиків з системою очищення повітря

За даними Статистичного управління Канади, перевезення автомобільним транспортом складали 52% вартості імпорту Канади у 2023 році та 40% її експорту.

При цьому торговий потік майже повністю входив до/з США. Приблизно 70% торгівлі товарами між Канадою і США перевозиться вантажівками.