Перша баркетта – одномісна, а друга згодиться і для друга.
Ferrari Monza SP1 та SP2 натхнені спортивними автомобілями 1950-х та 80-х років і збудовані на агрегатах сучасної Ferrari 812 Superfast.
Також цікаво: GFG Sibylla – електричний суперседан для мами
Фото: Ferrari Monza SP1 / Stefan Baldauf / Guido ten Brink for Carscoops
Кузов автомобілів подібний до спідстера, називається баркетта. Це пасажирський кузов без даху з одним рядом сидінь і двома бічними дверима. В окремих конструкціях бічні двері можуть бути відсутні. Лобове скло мінімальне по висоті, складне або взагалі відсутнє. У даному ж випадку конструкція передбачає ще й одномісне виконання кокпіту. У дизайні автомобілів використано стилістику гоночних баркетт 1950-х років та спідстерів 1980-х. Знавці упізнають у лініях кузову новинок історичні моделі 750 Monza та 375 MM.
Фото: Ferrari Monza SP1 / Stefan Baldauf / Guido ten Brink for Carscoops
Обидві Monza будуть випущені серією у 200 екземплярів і стануть першими моделями нової лінійки Icona, яка передбачає дрібносерійне виробництво ексклюзивних моделей Ferrari.
Monza SP1 та SP2 базуються на агрегатах 812 Superfast, що означає наявність у нетрах кузовів 6,5-літрового атмосферного V12, котрий розвиває потужність у 800 к.с. “Вісімсот дванадцяту” цей двигун розганяє до сотні за 2,9 секунди, а стрілка спідометра зупиняється на максимумі у 340 км/год.
Також цікаво: Китайський SUV отримав голограму звабливої японської школярки