Ford Mustang Mach-E показав себе гірше за інші службові автомобілі поліції

10 грудня 2021

Американська поліція провела порівняльний тест десятка службових автомобілів, за результатами якого визнала електричний кросовер Ford найменш ефективним для служби на варті закону й порядку.

Низька вартість експлуатації та швидке прискорення – це чудові якості для автомобіля, але це не все, що має значення для правоохоронних органів.

Також цікаво: Mercedes-Benz отримав офіційне схвалення автопілоту в Німеччині

Американська поліція завжди віддавала перевагу “Фордам” з-поміж інших американських брендів, від Crown Victoria минулих років до сучасних перехоплювачів на базі Explorer. Однак ця прихильність не поширюється на електричний кросовер Ford, Mustang Mach-E. Цей претендент на звання автомобіля поліції отримав менш ніж сприятливі оцінки від випробувачів.

Департамент поліції штату Мічиган та кілька урядових структур провели випробування 11 різних автомобілів і позашляховиків для потенційного використання правоохоронними органами. Це було частиною програми оцінки транспортних засобів 2022 модельного року, результати якої були опубліковані.

Серед протестованих автомобілів були: Ford Mustang Mach-E, кілька версій Chevrolet Tahoe, Dodge Charger і Dodge Durango Pursuit, Ford Police Interceptor Utility та F-150 Police Responder. Кожен з них пройшов серію випробувань продуктивності та опитування водіїв щодо зручності використання, де офіцери суб’єктивно оцінювали їхню доступність, простоту використання та загальний комфорт.

Mach-E показав найкращі результати в тестах на прискорення та гальмування, ніж будь-який інший автомобіль у випробуваннях. Офіцери оцінили доступ у багажний відсік (другий кращий результат) та розмір і положенням педалей (третє місце), а також відзначили його низьку експлуатаційну вартість. На цьому похвали Mach-E закінчились, оскільки у всіх інших тестах кросовер посів найгірше місце або друге з кінця.

Фото: результати тестів автомобілів для поліції / The Drive

Чотири офіцери по черзі намотали на Mach-E по вісім кіл на трасі Grattan, але середній час кола в електричного кросовера виявився найповільнішим з усіх протестованих автомобілів. Причому показники погіршувались у міру зменшення заряду батареї. Можливо, тут справа була у надмірному зносі задньої осі, через яку Mach-E провалив лосиний тест.

Продуктивність була не єдиною проблемою Mach-E, оскільки він був визнаний найменш зручним у кількох областях. Нарікання отримали кермо кросовера та можливості регулювання, елементи керування дзеркалами, дверні замки, перемикачі вікон та контроль стабільності, а також оглядовість панелі приладів та обсяг багажника. Він був визнаний найменш комфортним транспортним засобом загалом і мав найгіршу оглядовість, імовірно, частково купеподібний дах.

Фото: Ford Mustang Mach-E в лівреї поліції / The Drive