Попри назву Peugeot, ця модель дуже схожа на Gelandewagen.
Зовні французький тактичний всюдихідний автомобіль (VLTT) Peugeot P4 дуже схожий на Mercedes-Benz G-клас, і це не дивно: він вироблявся за ліцензією австрійської фірми Steyr-Daimler Puch AG. Ці позашляховики вироблялася лише для силових структур та держслужб, у відкритий продаж не надходили. Всього з 1982 по 1992 рік було виготовлено 13 500 автомобілів.
Позашляховик Peugeot P4 – це фактично Gelandewagen G463 у дводверній версії з тентованим кузовом. Втім, також випускала машина, у якої двері були з брезенту.
До речі українські волонтери викуплять 11 італійських бронеавтомобілів
На відміну від кузова, двигун у Peugeot P4 був французький – або бензиновий 2,0-літровий від Peugeot 504 потужністю 79 к.с. або дизель від Peugeot 505 об’ємом 2,5 літра і потужністю 70 к.с.
Окрім базових, Peugeot P4 мав спеціальні версії, які оснащувалися набагато потужнішими двигунами: трилітровими карбюраторними на 170 к.с. або дизелем потужністю 110 л (атмосферний варіант) чи 150 к.с. (турбоверсія).
Базовий позашляховик Peugeot P4 без озброєння був машиною командирів взводу-роти. За відгуками користувачів – це була надійна машина, але не надто швидка, низькооборотний економний двигун не відрізнявся особливою жвавістю. Місця для перевезення різних вантажів, які потрібні для повсякденної роботи підрозділів, часто не вистачало.
У 2016 році міністерство оборони Франції вирішило замінити Peugueot P4 на неброньовані “тактичні” автомобілі з повним приводом ACMAT Light Tactical Vehicle Station Wagon. Вони створені на базі Ford Everest, у яких встановлена підсилена підвіска, інший двигун тощо.
Тож французькій армії він не потрібен, але українській дуже б згодились. Адже такий легендарний позашляховик, як Gelandewagen, хоч і у французькому виконанні, міг би ефективно виконувати завдання під час війни в Україні.