Експерти державного підприємства "Національний інститут розвитку інфраструктури" провели випробування мосту в Гусятині, реконструкцію якого було завершено нещодавно.
У повідомленнях на сторінці цієї науково-експертної організації та Агенції відновлення Тернопільської області йдеться про всебічну перевірку якості збудованих конструкцій. За оцінкою НІРІ, технічний стан відремонтованого мосту задовільний.
Нагадаємо, 50-річний міст у цьому містечку був в аварійному стані – провалилися тротуари, виникла корозія арматури балок та з’явилися тріщини на прогоновій будові. Пошкодження могли призвести до руйнування переправи та загрожували безпеці учасників дорожнього руху.
Читайте також На тернопільські поля закупили гусеничні трактори масою 18 тонн: що вони робитимуть
Оскільки ця транспортна споруда є стратегічною логістичною частиною дороги Т-23-12 Гусятин – Городок, що об’єднує Тернопільську та Хмельницьку області, вирішено робити її капітальний ремонт.
Окрім цього, дорога має важливе місцеве значення: міст сполучає колишній районний центр з прилеглими населеними пунктами. В селищі Гусятин розташовані школи, бальнеологічна лікарня та підприємства, в яких працюють жителі навколишніх населених пунктів.
Незалежна перевірка йшла за світовими стандартами тестування. Фото: Держвідновлення в Тернопільській області
Поки міст був в аварійному стані, мешканці мусили їхати в об’їзд більш як 70 кілометрів. І це було дуже незручно. Відновили міст весною 2024 року. І хоча роботи дорожників справедливо прийняті замовником по акту, вирішено було провести незалежну експертизу виконаних робіт.
Перевірка дала позитивні результати про роботу дорожньої служби на зданому об’єкті. І хоча в оцінці досліджень цього не відображено, експерти залишилися роботою Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області задоволені. Там виконано ще й ряд суміжних робіт.
Читайте також Тернопільський водій був напідпитку, але "автомобілем керував автопілот": що вирішив суд
Зокрема, дорожники заасфальтували підходи до мосту. Відповідно до схеми організації дорожнього руху, на ділянці передбачено майданчик для паркування та перехрестя з кільцевим рухом. Влаштували нове бар’єрне огородження загальною протяжністю 72 метри та встановили нові дорожні знаки.