Hyundai зробила серйозний крок у боротьбі за китайського покупця. У Пекіні презентовано новий компактний електрокросовер Hyundai EO — перший повністю електричний SUV спільного підприємства Beijing Hyundai, створеного корейською Hyundai Motor та китайською BAIC Motor.
Hyundai EO отримав доволі агресивне ціноутворення — від 119 800 юанів, що еквівалентно приблизно $16 870. Це на 7,85% дешевше, ніж під час попередніх продажів, коли ціна стартувала з 130 000 юанів, пише Chevpost.
До речі дебютував Hyundai Venue другого покоління
Модель доступна у трьох комплектаціях:
Конкуренти в Китаї — серйозні: BYD Yuan Plus (115 800–145 800 юанів) і Geely Galaxy E5 (109 800–145 800 юанів). Hyundai чітко натякає, що готова битися за місце під сонцем у найдинамічнішому електроринку світу.
Прагнете придбати новий та надійний автомобіль, але “не за всі кошти світу”? Таке авто існує! Це оновлена SUZUKI Vitara – японське авто з надійним бензиновим двигуном, яке коштує від 899 900 грн.
Рекламна інформація
Hyundai EO побудований на модульній електричній платформі E-GMP. Габарити:
Під капотом — передній електромотор потужністю 160 кВт (215 к.с.) і моментом 310 Н·м. Для версії Tech передбачено повний привід із сумарною потужністю 233 кВт.
У базі — LFP-батарея на 64,2 кВт·год, що забезпечує запас ходу 540 км за циклом CLTC. Опційно доступна акумуляторна батарея на 88,1 кВт·год, яка збільшує дальність до 722 км.
Швидка зарядка дозволяє поповнити заряд з 30% до 80% за 27 хвилин — це на рівні сучасних конкурентів.
Також цікаво український ринок електромобілів увійшов до топ-10 Європи
За останні роки південнокорейські виробники суттєво втратили позиції в Китаї. Проте Hyundai EO може стати першим кроком до повернення.
Попередня назва моделі — Hyundai Elexio. Це перший повністю електричний SUV від Beijing Hyundai, який має стати флагманом у «контратакуванні» китайського ринку.
На відміну від японських брендів, що вже успішно адаптувались (Nissan, Toyota), Hyundai довго шукала правильний формат. І тепер, схоже, знайшла його — компактний, технологічний, доступний.
Для Hyundai EO — це не лише китайська історія. Успіх моделі покаже, чи може корейський бренд повернути довіру покупців у Китаї, а в перспективі — зміцнити позиції на світовому ринку електромобілів, де корейці все частіше змагаються з Tesla, BYD та Geely.
Hyundai має чітку стратегію — використовувати Китай як полігон для масових електромоделей. Якщо EO покаже успіх, схожу архітектуру ми побачимо й у європейських версіях.
Для України це потенційно означає появу доступного електрокросовера Hyundai у сегменті до $25 000 — саме того, якого нині бракує на нашому ринку.