Абсолютно новий Discovery 6-го покоління буде створений для сімей й пропонуватиметься у версіях з ДВЗ та електромобіля. Компанія Land Rover хоче переосмислити бренд Discovery, адже наразі він перебуває в тіні Defender.
Поточний Discovery дебютував у 2017 році й наразі є найстарішою в поточному модельному ряду автовиробника. Як повідомляє Autocar, кількість реалізованих автівок Discovery становить лише 4% від загального обсягу продажів JLR.
Читайте також: Jaguar Land Rover будуватиме нові авто на платформах від Chery
Через це, компанія планує переосмислити позиціонування моделі з дебютом нової генерації й зосередити зусилля навколо концепції цінностей «сімейних пригод».
Повідомляється, що Discovery стане одним із чотирьох самостійних брендів поряд із Range Rover, Defender і Jaguar. Керівник брендів Discovery і Defender Марк Кемерон сказав, що ставши власною організацією, бренд Discovery відновить життя, оскільки всі чотири бренди JLR наразі ненавмисно конкурують один з одним.
Кемерон також додав, що зміни позиціонування знадобляться, щоб Discovery відійшов від свого брата Defender, який пропонує порівнянну вишуканість і простір із більшим набором двигунів, комплектацій і розмірів кузова.
Також цікаво: Land Rover показав найшвидший та найпотужніший Defender в історії
Інсайдери повідомляють, що, ймовірно, JLR побудує Discovery наступного покоління на своїй універсальній платформі MLA, яка лежить в основі нинішнього флагманського Range Rover й дозволяє будувати автомобілі як ДВЗ, так і з електричними установками. Враховуючи універсальність архітектури та суворі екологічні норми в Європі, вірогідно новинка пропонуватиметься з гібридними силовими установками.