Закон «Про ОСЦПВ» зобов'язує страхову компанію здійснити виплату не пізніше, ніж через 90 днів з моменту отримання заяви на виплату та всіх доданих до неї документів.
Акцентуємо вашу увагу: 90 днів відраховується не від дати ДТП, а від дати отримання всіх необхідних документів страховою компанією!
Читайте також: Кабмін дозволив таксистам їздити смугами громадського транспорту
Якщо ж страховик дійсно порушує ваші права, рекомендуємо:
✅ написати офіційне письмове звернення керівництву страхової компанії. Це допоможе швидко вирішити проблему, якщо вона викликана недоробками конкретних співробітників служби врегулювання.
✅ Скаргу можна подати до до МТСБУ за адресою: 02002, Київ-2, а/с №272 МТСБУ або ж по факсу за номером (044) 239-20-31 (працює цілодобово в автономному режимі) або на електронну адресу mtibu@mtibu.kiev.ua (сканувавши скаргу, щоб проглядався Ваш підпис).
✅ Також скаргу можна подати до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг (01001, м. Київ, вул. Грінченка 3)
Скарга повинна містити всю ключову інформацію про страхову подію і процес її врегулювання, а також особисті дані потерпілого (ПІБ, адреса, дата ДТП, держномери автомобілів-учасників ДТП, ПІБ власників і водіїв, номер поліса винуватця, дата звернення до СК, дата і перелік документів, поданих до СК тощо), а також стислий виклад проблеми, що виникла.
Також цікаво: На міністра інфраструктури завели кримінальну справу через сертифікацію ГБО