На міністра інфраструктури завели кримінальну справу через сертифікацію ГБО

Стосовно посадових осіб міністерства інфраструктури, яке очолює Владислав Криклій завели кримінальне впровадження через схему сертифікації ГБО.
На міністра інфраструктури завели кримінальну справу через сертифікацію ГБО
logo11 травня 2020, 18:10
logo0
logo0 хв

Державне бюро розслідувань відкрило кримінальне впровадження через схеми сертифікації ГБО. Підозрюваними у справі є посадові особи міністерства інфраструктури, яке очолює Владислав Криклій.

Читайте також: Стало відомо, скільки може принести нова схема сертифікації ГБО

Кримінальну справу завели на підставі депутатського звернення. Перед цим народні депутати Олександр Куницький та Олександр Дубинський безпосередньо спілкувались з міністром інфраструктури, якій обіцяв "розібратись в ситуації".

Читайте також: Міністр інфраструктури виправдовує нову схему сертифікації ГБО: відео

"Олександр Куницький домігся відкриття кримінальної справи проти міністра інфраструктури Криклія за схему обілечування власників автотранспорту на газу.

Криклій з подільниками прийняли ряд постанов Мінінфраструктури, якими сертифікація газобалонного обладнання зводиться на 6 фірм, а ціна такої сертифікації з 800 гривень збільшується до 3000 гривень.

Криклій - ще більш зашкварний міністр, ніж його шеф Шмигаль. І ми це доведемо", написав на своїй сторінці у соцмережі нардеп Олександр Дубинський.

Нагадаємо, що до 2020 року сертифікація встановленого на автомобіль ГБО коштувала приблизно 600-800 гривень. Після впровадження нової схеми сертифікації вартість такої "послуги" зросла до 3000 гривень. Крім того сама процедура значно ускладнилась і стала вимагати значно більше часу, через що українці майже перестали реєструвати ГБО.

Читайте також: Міністра інфраструктури викликали на допит за незаконну сертифікацію автомобілів

Крім того міністр інфраструктури Владислав Криклій є прихильником повернення системи обов’язкового техогляду для усіх транспортирних засобів, який був відмінений в 2011 році.

Також цікаво: Повернення техогляду: чи потрібно це українцям?