Ринкова криза, через пандемію коронавірусу, дала поштовх для старту процесу діджиталізації автомобільного бренду.
Автовиставки вже були під загрозою, перед пандемією коронавірусу, а зараз, схоже, “Ламборґіні” вирішила, що більше не варто приймати в них участь.
Читайте також: Tesla Model S стала першим серійним електрокаром з запасом ходу у 650 км
У інтерв'ю Autocar India, головний директор з маркетингу та комунікацій Lamborghini, Катя Басі, сказала: “Ми вирішили відмовитися від автосалонів, тому що ми все більше переконуємось, що особистий контакт із замовником є ключовим, а автосалони більше не узгоджуються з нашою філософією”.
Стендів Lamborghini не буде на автосалонах, однак від промо-активності марка не відмовляється. У Сант-Агата-Болоньєзе планують зосередитись на фестивалі швидкості Гудвуд та заходах типу Пеббл-Біч. Ці події перетворюються на міні-автосалони, оскільки ряд компаній влаштували на них глобальні дебюти. Також “Ламбо” з’являтимуться на приватних “кураторських подій”, котрі дозволять “фізично зв’язатися з клієнтами через спеціальні вечори та переживання”.
На міжнародних та локальних автомобільних виставках в останні роки спостерігається падіння відвідуваності, та й самі виробники часто відмовляються від участі. Оскільки Lamborghini належить Volkswagen Group, можна припустити, що “несумісність з філософією бренду” з часом пошириться на всі марки VAG.
Читайте також: Volkswagen нарешті виправив недоліки софту Golf і відновив його постачання