Новий спеціальний позашляховик Defender D7X-R готують до дебюту на “Дакарі-2026”. Машина побудована згідно з вимогами категорії Stock та отримала незвичний «мультяшний» камуфляж, який має маскувати авто у пустелі.
Прем’єра бойового Defender D7X-R відбулася 25 листопада, пише Autoevolution, і Land Rover нарешті розкрив усі технічні деталі цієї машини. Модель готують до нової категорії W2RC Stock, де техніка має бути максимально наближена до серійної версії.
До речі В Європі побудують автомагістраль між Чорним та Середземним морем
D7X-R створено на базі Defender Octa — з тією ж архітектурою кузова, трансмісією та силовою установкою. Під капотом працює знайомий 4,4-літровий V8 twin-turbo, але зі встановленим повітряним рестрикторами, які зменшують потужність відповідно до регламенту.
Для виживання у пустелі машина отримала окремий великий радіатор, змінену передню частину з оптимізованими повітряними каналами та спеціальний фільтр, що не дозволяє пустельному пилу потрапляти до повітряних каналів. Навіть фронтальна площа збільшена — все задля максимально ефективного охолодження.
Коробка-автомат ZF теж серійна, але з коротшим фінальним передаточним числом, щоб забезпечити вищу тягу на малих швидкостях під час проходження пісків.
Підвіска зберегла базову конструкцію, але отримала нові елементи: спереду — один великий койловер, позаду — два паралельні амортизатори. Завдання — витримувати удари під час стрибків і додаткову вагу. Адже головна особливість позаду — величезний паливний бак на 550 літрів. Його мало б вистачити на спецділянки до 800 кілометрів.
Під час стрибків у пустелі працює спеціальний «Flight Mode» — електроніка сама готує машину до приземлення, підлаштовуючи подачу тяги на момент торкання землі.
Усередині встановили каркас безпеки, спортивні сидіння, цифрову приладову панель із налаштуваннями для гонки та навігаційну систему, що відповідає регламенту FIA. Ззаду сидінь уже немає — там простір для трьох запасних коліс, води, інструментів, компресора та основних запчастин. Для ремонтів у полі машину оснастили інтегрованими гідравлічними домкратами.
Також цікаво Паризький автосалон повертається у 2026 році
Найпомітніша частина — спеціальний окрас. Здалеку він виглядає ніби «намальованим», майже мультяшним. Але це не жарт: кольори підібрані так, щоб повторювати текстури піску, каміння та ландшафтів пустелі. У русі цей візерунок має ускладнювати візуальне сприйняття позашляховика — щось на кшталт маскування від погляду суперників і камер.
Також авто має збільшену колію (на 60 мм ширше), вищий кліренс і змінену геометрію передньої частини для кращих кутів в’їзду та з’їзду. На даху встановлені потужні світлодіодні модулі для нічних етапів.
Land Rover виставить три екіпажі:
Їм доведеться подолати понад 5 тисяч кілометрів протягом двох тижнів — це традиційні випробування «Дакара», де техніка працює на межі можливостей.