На травневий аукціон Mecum виставлено лот з рідкісною Toyota Classic – Hilux 1996 року випуску, яких було випущено всього сто одиниць.
Автомобіль з’явився у рамках серії Toyota Excellent Conversion Series до 60-ї річниці моделі Toyota AA, першого повністю виготовленого в Японії легкового автомобіля. Його побудували на задньопривідній рамі Toyota Hilux.
Базове на шасі Hilux для Classic зробили з кузовом у стилі АА, створеного компанією Toyota Technocraft. Обов’язковими стали хромовані вставки, білі шини та дерев’яне оздоблення салону. Кожен елемент мав двоколірний зовнішній вигляд, особливо гарно сприймалися хромовані бамперами та шини з "білою стрічкою".
Читайте також Новенькі Toyota Hilux допоможуть у розмінуванні: фото, відео
Інтер’єр також виконаний у стилі ретро, який включав шкіряні сидіння, кермо з дерев’яною окантовкою та велику кількість дерев’яної обробки.
Силовий потенціал забезпечував 2,0-літровий чотирициліндровий рядний двигун від Hilux, який виробляв 96 к.с. Він працював у поєднанні з чотириступінчастою автоматичною коробкою передач, привід від якої йшов на задні колеса.
Попри 30-річний вік, цей седан гарно зберігся. Реальний пробіг становить 26 073 милі/41 960 км. Експертна оцінка сповістила про те, що одометр не скручено. Це свідчить про те, що середньорічний пробіг автомобіля був в межах 1609 км.
Візуально автомобіль виглядає відмінно. Збереглося бездоганне оригінальне фарбування бордового кольору, яке трохи змарніло від часу, але виглядає стильно. Круглі фари та помітний орнамент на капоті також оригінальні.
Читайте також В Ісландії створили Toyota Hilux для Антарктиди
Кузов що тоді, що нині сприймається позитивно саме завдяки ретро-дизайну, запозиченому розробниками кінця 90-х з оригіналу 1936 року і який був "першим японським легковим завершеним автомобілем, випущеним на ринок".
Всередині для належного комфорту є сучасні зручності у вигляді кондиціонера, електричних склопідйомників та замків. Для полегшення управління є гідропідсилювач керма. Гальма тут дискові.
Фото: Mecum