Першими серійними мотоциклами з адаптивним круїз-контролем стануть моделі BMW.
Адаптивний круїз-контроль використовується в автомобілях. Вже довгий час-система дозволяє автоматично без участі людини підтримувати задану водієм швидкість і відстань до машини, яка йде попереду. На мотоциклах такої системи серійно ніколи не встановлювалося.
Читайте також: Тест-драйв Suzuki SV650: лабрадор зі світу мотоциклів
Першими серійними мотоциклами з адаптивним круїз-контролем стануть BMW – підрозділ BMW Motorrad спільно з компанією Bosch розробив систему, яка дозволяє витримувати дистанцію і швидкість руху, а також рівень прискорення і уповільнення.
Швидкість руху мотоцикліст встановлює самостійно, а бажану дистанцію вибирає з трьох доступних варіантів відстані до транспортного засобу попереду. Ступінь прискорення і уповільнення також встановлена в двох версіях – комфортна і динамічна.
Мотоциклетний круїз-контроль враховує специфіку руху двоколісної техніки, якою для проходження поворотів необхідно нахилятися щодо дороги. Електроніка, фіксуючи зміну кута між мотоциклом і асфальтом по вертикальній осі, автоматично скидає швидкість до безпечної, щоб гарантувати стабільність мотоцикла і не допустити його падіння.
Як відзначають в BMW, новий адаптивний круїз-контроль не здатний гальмувати перед світлофорами і будь-якими перешкодами на дорозі, тому мотоцикліст повинен в таких ситуаціях брати контроль на себе. Також у людини зберігається повна можливість в будь-який момент втрутитися в процес розгону або гальмування, миттєво деактивувавши електроніку, щоб зреагувати в екстреній ситуації.
Читайте також: Позашляховики та SUV 2020: новинки, які вже можна купити в Україні