Комунальне підприємство "Миколаївелектротрансу" у грудні стане володарем двох автовишок для обслуговування контактної мережі на міських маршрутах тролейбусів і трамваїв, що замінять аварійки радянських часів АТ-70, АТ-70М на шасі ГАЗ-53.
Аварійно-ремонтну техніку передає зі свого балансу транспортна компанія "Dopravní podnik hl. m. Prahy", що належить чеському столичному муніципалітету. Це підприємство є великим союзником і прибічником України. Саме його менеджери влітку нинішнього року зробили доволі серйозний крок у підтримку Києва.
Читайте також Чехія передала Україні ще одну партію тимчасових мостів
Задля висвітлення популяризації української урядової фандрейзингової платформи UNITED24 вони випустили на маршрути Праги трамвай з унікальним дизайном поєднання українських національних кольорів і QR-кодом, який веде на сайт платформи UNITED24. Це стало своєрідним закликом до жителів та гостей столиці Чехії фінансово підтримати Україну в її боротьбі проти кремлівсько-путінських окупантів.
Ось так виглядає знаменитий "український трамвай" на вулицях Праги. Фото: DP Prahy
Тепер під завершення року комунальні транспортники древнього європейського міста передають Миколаєву дві одиниці спецтехніки: в останній день осені у Празі підписано угоду про передачу такої спецтехніки КП "Миколаївелектротранс". Перед підписанням погоджувального документа ці машини показали українській делегації – техніка не нова, але у робочому стані.
На подвір'ї депо транспортної компанії "Dopravní podnik hl. m. Prahy" столиці Чехії. Фото: мерія Миколаєва
Нині машини проходять обслуговування в депо компанії "Dopravní podnik hl. m. Prahy", після чого їх своїм ходом переженуть в Україну. На відміну від автовишок типу АТ-70М, платформа яких мала підіймальний механізм у вигляди чотирьох гідравлічних телескопічних циліндрів й могла по повзунках на 50 см зміститися вправо, празькі автовежі набагато ефективніші.
Читайте також Миколаївщина отримала від благодійників "швидкі" та самоскиди
До Миколаєва прибудуть автомобілі Renault з підіймальною платформою ножичного типу для обслуговування, ремонту трамвайних і тролейбусових контактних підвісок.
Платформа ножичного типу на середньотоннажному шасі Renault Midlum у виконанні Duotram – NP навіть при суто вертикальній системі ходу підіймального механізму може працювати обабіч машини.
Ножичні платформи на шасі Renault в усілякому операційному режимі. Фото: IMHD
Такий операційний режим доступний завдяки системі необмеженого обертання розкладної люльки довкола осі. Вона може доволі далеко зміщуватися по колу у будь-який бік, дозволяє працювати навіть над дахом тролейбуса чи трамвая, чого із 4-циліндровим механізмом платформи не досягти.
Це буде не перша й не остання допомога Праги для Миколаєва. Раніше місто на Дніпрі отримало від муніципалітету чеської столиці два автобуси, вісім генераторів та 226 дизельних обігрівачів.