Найпопулярнішою є опція підігріву сидінь.
Нові автомобілі пропонуються з дедалі більшою кількістю функцій безпеки, зручності та продуктивності, але чого насправді хочуть покупці? AutoPacific має деякі відповіді у щорічному дослідженні Future Attribute Demand Study, складеному на основі опитування майже 90 000 покупців нових автомобілів.
Дізнайтесь також: Опція за ціною авто: чим прикрашають свої машини українські мільйонери
У ході опитування, респондентам, більше половини з яких планують повторну покупку автомобіля в найближчі рік-два, пропонували обрати зі 100 додаткових опцій 10 найбільш потрібних. Результати вибору представлені нижче:
Зазначимо, що всі перераховані опції, на наш погляд, справді є корисними. Зокрема, такі допоміжні засоби для водія, як моніторинг сліпих зон, датчики паркування та попередження про виїзд зі смуги руху, напевно, є одними з найбільш корисних, а також найменш нав'язливих електронних асистентів на ринку.
Цікаво також, що, хоча Apple CarPlay та Android Auto є стандартним обладнанням для великої кількості сучасних автомобілів, вони посідають шосте місце в списку. Сподіватимемось, це дослідження переконає більше автовиробників включати ці функції у стандартну комплектацію.
На іншому кінці спектру є опції, які майже не цікавлять клієнтів. Це не означає, що покупці відмовляються від цих функцій чи речей, просто вони не замовили б їх, маючи вибір.
Якщо з електронним підсиленням звуку двигуна ситуація зрозуміла, то небажання мати повноцінний автопілот видається досить дивним. З іншого боку, за цю систему, як правило, стягується значна додаткова плата, тоді як напівавтономні функції вже включені у фіксовану комплектацію, тому більшість покупців просто не бажає переплачувати за ще не досконалу систему.
До слова, додаткові опції часом бувають не лише абсурдно дорогими, але і вкрай дивними.