Починаючи з 2023 року концерн збирається випустити на ній цілу лінійку моделей.
До 2025 року концерн поступово перейде від двох платформ, що підтримують різні силові установки, до використання двох 100% електрифікованих платформ.
Нова платформа eVMP стане основою широкого ряду електромобілів. Ця абревіатура розшифровується як Electric Vehicle Modular Platform – "Модульна платформа для електромобілів".
Починаючи з 2023 року на цій платформі буде випущено ряд нових моделей в сегментах C і D - від седанів до позашляховиків.
Також у тему: Opel в складі PSA став прибутковим
Платформа eVMP отримає всі інженерні ноу-хау Групи PSA і матиме сукупну ємність АКБ від 60 до 100 кВт/год. Це вдасться за рахунок оптимізованої архітектури, що використовує для розміщення батареї весь простір під підлогою автомобіля. Ємність до 50 кВт/год на метр колісної бази автомобіля забезпечить моделям запас ходу на електротязі від 400 до 650 км (по циклу WLTP) в залежності від типу кузова. На кількох ринках також будуть запропоновані модифікації цих моделей, оснащені гібридними силовими установками.
Нова платформа eVMP також буде ефективною і в економічному плані, адже на ній створять моделі різних брендів, які сьогодні є в портфелі Групи.
Нагадаємо, що названі найпопулярніші електромобілі в Україні.