Jaguar змінив логотип та оприлюднив нову філософію

10:20, 20 листопада, середа

Jaguar змінив свій логотип. Це пов’язано з тим, що компанія перебуває на шляху до повної електрифікації свого модельного ряду. Відоме зображення стрибаючого ягуара зберегли, проте словесний знак матиме нові літери та шрифт.

Нещодавно британський автовиробник оголосив про припинення виробництва усіх моделей з ДВЗ у Великій Британії. Таким чином компанія хоче переосмислити бренд “Jaguar” й продавати моделі преміумкласу за більшою ціною.

Детальніше: Британський Jaguar припиняє продаж нових авто у Великій Британії

Жодний ребрендинг не обходиться без зміни логотипу, тому Jaguar не став виключенням. Культовий стрибаючий “кіт”, що є уособленням досконалості та відмінною рисою бренду, стане тоншим та кутастим й матиме рельєф з монограмою. Водночас підпис Jaguar поєднує великі та малі літери для “симетрії та простоти”.

Повідомляється, що 2 грудня 2024 року о 03:00 год за Київським часом на Тижні мистецтв у Маямі компанія вперше представить концепцію Design Vision Concept, що розкриє майбутній напрямок дизайну оновленого бренду. Захід стане “демонстрацією безстрашного підходу Jaguar”.

Читайте також: Jaguar випустить електричну модель за 125 000 доларів

“Щоб повернути всесвітньо відомий бренд, ми мали бути сміливими. Jaguar завжди був найкращим, коли кидав виклик традиціям. Це кредо відображено в новій ідентичності бренду вже сьогодні й буде ще більше розкрито у найближчі місяці. Це повне перезавантаження. Jaguar трансформується, щоб відновити свою самобутність та надихнути нове покоління”, – сказав Роудон Гловер, виконавчий директор Jaguar.