Польські перевізники починають звільняти водіїв: відома причина

12:40, 4 квітня, четвер

Польські перевізники опинилися на порозі кризи та масових звільнень: дефіцит вантажів та значне падіння ставок спонукатиме транспортні компанії звільняти до третини і більше водіїв уже з квітня.

Криза транспортної галузі почала загострюватися ще з початку весни й буде розвиватися. Про це з посиланням на звіт Manpower Group повідомляє спеціалізований ресурс 40ton.net. Наголошується, що настрої підприємців перед викликами цього кварталу не дуже позитивні.

Читайте також Як блокада кордону вплинула на ринок фур та напівпричепів

У вибірковому опитуванні компаній транспортної та логістичної галузі щодо їхніх планів працевлаштування відповіді були неоднозначні. Як з’ясувалося, 34 відсотки підприємців визнали, що "ймовірно скоротять кількість працівників у другому кварталі цього року". Це не дуже втішний показник для транспортного сектору країни.

Вантажні та пасажирські фургони з шинами Continental ContiVan Conact 200 матимуть мінімальний гальмівний шлях в будь-яку погоду. При цьому навіть при великому навантаженні фургона шина витримує усі задані характеристики.

Рекламна інформація

Втім, третина не буде порушувати штатну цілісність, про збереження поточного штату заявили 36 відсотків компаній. І лише 29 відсотків транспортних підприємств розраховують на додаткову зайнятість. Решта компаній не змогли визначитись.

Загальний баланс такий: на 5 відсотків більше планується звільнити працівників, ніж найняти додаткових людей. Для Польщі, де транспортний сектор один з найпотужніших у Європі, це тривожний кризовий симптом.

Якщо у 2022 році польські автоперевізники виконали 43,4% усіх каботажних перевезень Євросоюзу, то нині цей сегмент транспортних послуг освоїти буде надто складно. Ілюстративне фото: IRU

Manpower Group зазначає, що настрій у транспортно-логістичній галузі погіршився досить раптово. Попередні дослідження показували, що всього три місяці тому ситуація була прямо протилежною: на 18 відсотків більше компаній планували збільшити штат, ніж скорочувати. Такий же позитивний погляд на цю тему зберігався протягом минулого року.

І хоча офіційно про це ніде не йдеться, частково на такий стан погіршення вплинули страйки водіїв та фермерів з блокуванням доріг на прикордонних пунктах пропуску.

Нагадаємо, що Верховна Рада посилить контроль за пасажирськими перевезеннями..